Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie, niestacjonarne II stopnia III semestr, strategiczne zarządzanie marką

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Zarządzanie, niestacjonarne II stopnia (E-Z-2N)
Etap: III semestr, strategiczne zarządzanie marką (Z.ZM-2/1)
Poprzednie etapy: (brak)
Następne etapy: IV semestr, strategiczne zarządzanie marką
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: zarządzanie strategiczne zarządzanie marką
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
Analiza danych E-Z-2N-O.15 15/16 - ... NIE
Gospodarka a środowisko E-Z.110 15/16 - ... NIE
Gra kierownicza II E-Z-2N-O.16 15/16 - ... NIE
Instytucje rynku kapitałowego E-Z-2N-W-IRK 15/16 - ... NIE
Kreowanie silnej marki E-Z.122 15/16 - ... NIE
Negocjacje E-Z-2N-O.10 15/16 - ... NIE
Praktyczne aspekty rynku pracy E-Z-2N-F-PARP.3 15/16 - ... NIE
Prawo gospodarcze E-Z-2N-O.4 15/16 - ... NIE
Rachunkowość zarządcza E-Z-2N-O.17 15/16 - ... NIE
Strategie marketingowe E-Z.165 15/16 - ... NIE
Zarządzanie marką w usługach E-Z-2N-SZM.4 15/16 - ... NIE

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)