Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie, niestacjonarne I stopnia VI semestr, zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Zarządzanie, niestacjonarne I stopnia (E-Z-LN)
Etap: VI semestr, zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem (Z.MP-3/2)
Poprzednie etapy: V semestr, zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Następne etapy: (brak)
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: zarządzanie zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Dla tego etapu nigdy nie określano przedmiotów obowiązkowych

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)