Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie, stacjonarne I stopnia VI semestr, zarządzanie produktem i wizerunkiem marki

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Zarządzanie, stacjonarne I stopnia (E-Z-LS)
Etap: VI semestr, zarządzanie produktem i wizerunkiem marki (Z.PWM-3/2)
Poprzednie etapy: V semestr, zarządzanie produktem i wizerunkiem marki
Następne etapy: (brak)
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: zarządzanie zarządzanie produktem i wizerunkiem marki
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
Kreowanie silnej marki E-Z.19 14/15 - ... NIE
Marketing usług E-Z.25 14/15 - ... NIE
Nowoczesne instrumenty finansowe E-Z.34 14/15 - ... NIE
Planowanie marketingowe E-Z.41 14/15 - ... NIE
Polityka ekologiczna Polski E-Z.43 14/15 - ... NIE
Wycena przedsiębiorstw E-Z.63 14/15 - ... NIE
Zarządzanie logistyką E-Z.75 14/15 - ... NIE
Zarządzanie ryzykiem ubezpieczeniowym E-Z.83 14/15 - ... NIE
Zarządzanie wiedzą i ochrona własności intelektualnej E-Z.91 14/15 - ... NIE

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)