Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe
I semestr

Informacje o etapie studiów

  Program studiów: Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe (POL-!MIBI-P)
  Etap: I semestr (1/1)
  Poprzednie etapy: (brak)
  Następne etapy: II semestr
Kierunki: (brak)
Certyfikaty: (brak danych)
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres 19/20Z 19/20L 20/21Z Wymagany do warunku
Grafika komputerowa POL-GK-!MIBI-P 17/18Z - ... NIE
Internet i jego znaczenie w nowoczesnym marketingu POL-!MIBI.1 17/18Z - ... NIE
Media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu POL-!MIBI.3 17/18Z - ... NIE
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie POL-!MIBI.4 17/18Z - ... NIE
Podstawy marketingu POL-!MIBI.10 17/18 - ... NIE
Projekt dyplomowy POL-PD-!MIBI-P 17/18Z - ... NIE
Strategie marketingu internetowego POL-!MIBI.6 17/18Z - ... NIE

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych