Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe
II semestr

Informacje o etapie studiów

  Program studiów: Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe (POL-!MIBI-P)
  Etap: II semestr (1/2)
  Poprzednie etapy: I semestr
  Następne etapy: (brak)
Kierunki: (brak)
Certyfikaty: (brak danych)
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Przedmioty obowiązkowe

Dla tego etapu nigdy nie określano przedmiotów obowiązkowych

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych