Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

pedagogika specjalna, stacjonarne jednolite magisterskie VIII semestr edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną i terapia pedagogiczna

Informacje o etapie studiów

Program studiów: pedagogika specjalna, stacjonarne jednolite magisterskie (PS-PES-MS)
Etap: VIII semestr edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną i terapia pedagogiczna (PES.ERONSTP-4/2)
Poprzednie etapy: VII semestr edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną i terapia pedagogiczna
Następne etapy: IX semestr edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną i terapia pedagogiczna
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: (brak)
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. 24/25L Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
Diagnoza i terapia pedagogiczna osób ze spektrum autyzmu PS-PES.MSVIII.10STP 22/23L - ... NIE
Diagnoza i terapia procesów przetwarzania sensorycznego PS-PES.MSVIII.4STP 22/23L - ... NIE
Edukacja, rehabilitacja i terapia osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi PS-PES.MSVIII.3STP 22/23L - ... NIE
Emisja głosu PS-PES.MSVIII.9 22/23L - ... NIE
Konstruowanie indywidualnych programów wspomagających rozwój dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną w ramach WWR PS-PES.MSVIII.5STP 22/23L - ... NIE
Metodyka edukacji w klasach IV-VIII dla dzieci z niepełnosprawnością słuchu PS-PES.MSVIII.9STP 22/23L - ... NIE
Metodyka edukacji w klasach IV-VIII dla dzieci z niepełnosprawnością wzroku PS-PES.MSVIII.8STP 22/23L - ... NIE
Metodyka pracy z uczniem w grupie zróżnicowanej PS-PES.MSVIII.2STP 22/23L - ... NIE
Praktyka śródroczna w kl. 4-8 szkoły specjalnej lub integracyjnej dla dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną PS-PES.MSVIII.PśppS 22/23L - ... NIE
Przedmiot fakultatywny: Kryzys straty i żałoby - wsparcie dzieci i młodzieży PS-PES.MSVIII.3fak 23/24L - ... NIE
Seminarium magisterskie PS-PES.MSVIII.10SM 22/23L - ... NIE
Usprawnianie słuchu PS-PES.MSVIII.7STP 22/23L - ... NIE
Usprawnianie wzroku PS-PES.MSVIII.6STP 22/23L - ... NIE

Wymagania punktowe

Dla tego etapu nigdy nie definiowano wymagań punktowych
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0