Graphic Arts
Informacje o programie studiów
Kod: | A-GRA-2S |
Nazwa: | Graphic Arts |
Tryb studiów: | stacjonarne |
Rodzaj studiów: | II stopnia |
Czas trwania: | 2-letnie |
|
Graphic Arts |
wyboru: |
(brak) |
|
Wydział Artystyczny (od 00/01)
[ inne programy w tej jednostce ]
Instytut Sztuk Pięknych (od 00/01) [ inne programy w tej jednostce ] |
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Główny tok nauczania
I semestr Graphic Arts |
II semestr Graphic Arts |
III semestr Graphic Arts |
IV semestr Graphic Arts Magisterium - Grafika magisterium Graphic Arts |
Dodatkowe informacje
Warunki przyjęcia: |
dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz ocena dokumentacji artystycznej |
Możliwe do uzyskania certyfikaty: |
|
Uprawnienia zawodowe: |
Absolwent kierunku grafika, studia drugiego stopnia, ma wiedzę dotyczącą sztuki współczesnej, jest przygotowany do działania w obszarze animacji kultury i promocji sztuki. Posiada praktyczną znajomość eksperymentalnych technik graficznych, fotografii użytkowej oraz multimediów. Absolwent specjalności grafika projektowa posiada zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej, liternictwa, ilustracji, grafiki wydawniczej, materiałów reklamowych. Jest zdolny do poszukiwania indywidualnych rozwiązań zadań projektowych uwzględniając ich funkcje estetyczne i użytkowe. Absolwent posługuje się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. Absolwent uzyskuje tytuł magistra i może podjąć pracę zawodową jako: artysta grafik, profesjonalny twórca przygotowany do samodzielnej pracy artystycznej, projektant grafiki użytkowej - w pracowniach projektowych, wydawnictwach, agencjach reklamowych, grafik komputerowy – posługujący się programami komputerowymi do tworzenia grafiki i animacji, dyrektor kreatywny w różnych sektorach, kurator wystaw, animator kultury, organizujący imprezy i wydarzenia kulturalne, promotor sztuk plastycznych na rynku sztuki, zatrudniony w galeriach, muzeach, instytucjach promocyjnych, mass-mediach. |
Dalsze studia: |
Możliwość ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe i studia trzeciego stopnia (doktoranckie). |