Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe

Informacje o programie studiów

Kod: POL-!MIBI-P
Nazwa: Marketing internetowy i brokering informacji, niestacjonarne podyplomowe
Tryb studiów: niestacjonarne
Rodzaj studiów: podyplomowe
Czas trwania: 1-roczne
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane w ramach wszystkich toków nauczania programu (w przypadku tego programu zdefiniowano tylko jeden możliwy tok nauczania). Kierunki: Marketing internetowy i brokering informacji
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane tylko w ramach niektórych toków nauczania programu (związane z konkretnymi etapami). Kierunki do
wyboru:
(brak)
Jednostki organizacyjne oferujące ten program studiów Jednostki: Wydział Politologii i Dziennikarstwa (od 00/01) [ inne programy w tej jednostce ]

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Główny tok nauczania

Dodatkowe informacje

Możliwe do uzyskania certyfikaty:
  • Certyfikat ukończenia studiów podyplomowych
Uprawnienia zawodowe: (brak danych)
Dalsze studia: (brak danych)
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5bf0dd92a (2025-03-17)