Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologia informacyjna H-TI-KUL-1S.3
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: K_W13, K_U01 aktywnośc na zajęciach

K_U13, K_U15, K_U17 realizacja projektów zaliczeniowych
Uwagi: W semestrze zimowym roku akademickiego 2020/21 zajęcia realizowane będą online z wykorzystaniem aplikacji MS Team
Literatura:

Justyna Hofmokl, Alek Tarkowski, Kamil Śliwowski, Otwartość w publicznych instytucjach kultury, Gdańsk 2006.

Agnieszka Świątecka, Digital storytelling - podręcznik dla edukatorów, Warszawa 2013.

Justyna Hofmokl, Katarzyna Sawko, Kamil Śliwowski, Katarzyna Rybicka,

Łukasz Jachowicz, Alek Tarkowski, Przewodnik po otwartości, Warszawa 2013.

Michael Gradias, Gimp 2.8. Praktyczne wprowadzenie, Gliwice 2015.

Paul Wells, Animacja, Warszawa 2009.

Mark Smiciklas, Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie, Gliwice 2012.

David Dabner, Sheena Calvert, Anoki Casey, Szkoła projektowania graficznego. Podręcznik dla projektantów, Warszawa 2012.

Mark Smiciklas, Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie, Gliwice 2012.

Efekty uczenia się:

W1 (K_W05) ma podstawową wiedzę dotyczącą funkcjonowania społeczeństwa wiedzy i społeczeństwa cyfrowego w tym praktycznych elementów i narzędzi cyfrowych służących do badań

U1 (K_U04) porozumiewać się przy użyciu różnych zaawansowanych technik komunikacyjnych (w tym technologii cyfrowych) w zakresie nauk o kulturze

K1 (K_K01) -absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy na temat wykorzystana technologii cyfrowych i praktycznego stosowania poznanych teorii i narzędzi cyfrowych z poszanowaniem dorobku innych osób

Metody i kryteria oceniania:

Zasadniczą część oceny tworzyć będą projekty studenci wykonane w trzy osobowych zespołach i zaprezentowane na zajęciach

Zakres tematów:

1.Zajęcia organizacyjne

2. Otwarte licencje i zasoby Internetowe

3-5. Tworzenie narracji cyfrowych

6. Remixlab- animacje typu GIF i elementy grafiki komputerowej

7. Remixlab- animacja komputerowa cz.I

8. Remixlab- animacja komputerowa cz.II

9. Remixlab- animacja komputerowa cz.II

11. Podstawy montażu audio- wideo cz.I

12. Podstawy montażu audio- wideo cz.II

13-14.Elementy modelowania 3D

14-15. Prezentacje projektów studenckich

Metody dydaktyczne:

Warsztat, wykład, prezentacja

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Radosław Bomba 18/18 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)