Ocena formująca:
informacja zwrotna o postępach studenta; czytanie zadanej literatury, aktywne uczestnictwo w zajęciach – 20% oceny
Ocena sumująca:
Praca dyplomowa – 80% oceny
Kryteria oceniania:
Ocena bardzo dobra (5,0)
EK 1. Student zna w stopniu bardzo dobrym najważniejsze stanowiska metodologiczne, teorie, szkoły, nurty i kierunki oraz specyfikę badań i metodologię w obrębie omawianego tematu w ramach dyscypliny językoznawstwa;
Ek 2. Student zna w stopniu bardzo dobrym i właściwie stosuje terminologię specjalistyczną z zakresu językoznawstwa;
Ek 3. Student potrafi w stopniu bardzo dobrym posługiwać się zaawansowaną wiedzą teoretyczną z wybranych działów językoznawstwa do przeprowadzenia analiz i interpretacji prac innych autorów, syntezy różnych idei i poglądów, doboru metod i konstruowania narzędzi badawczych, opracowania i prezentacji własnych wyników badań, formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań;
Ek 4. Student potrafi w stopniu bardzo dobrym dobrać i wykorzystywać dostępną literaturę przedmiotu i dostępne materiały, środki, metody pracy w języku polskim i niemieckim oraz wykorzystywać nowoczesne technologie, w celu przeprowadzenia własnych badań empirycznych;
Ek 5. Student potrafi w stopniu bardzo dobrym napisać stylistycznie, językowo i merytorycznie poprawną pracę magisterską;
EK 6. Student potrafi w stopniu bardzo dobrym przygotować rozbudowaną wypowiedź ustną, argumentując i wyrażając w języku niemieckim złożone sądy i opinie na wybrane problemy z zakresu językoznawstwa i literaturoznawstwa;
EK 7. Student szanuje prawa autorskie i wykorzystuje znajomość literatury przedmiotu w sposób etyczny oraz zgodny z przyjętymi zasadami.
Ocena dobra plus (4,5):
Pomiędzy oceną 5,0 i 4,0. Jeżeli student w zakresie niektórych efektów kształcenia osiągnął kryteria oceny bardzo dobrej, a w innych – dobrej.
Ocena dobra (4,0)
EK 1. Student zna w stopniu dobrym najważniejsze stanowiska metodologiczne, teorie, szkoły, nurty i kierunki oraz specyfikę badań i metodologię w obrębie omawianego tematu w ramach dyscypliny językoznawstwa;
Ek 2. Student zna w stopniu dobrym i właściwie stosuje terminologię specjalistyczną z zakresu językoznawstwa;
Ek 3. Student potrafi w stopniu dobrym posługiwać się zaawansowaną wiedzą teoretyczną z wybranych działów językoznawstwa do przeprowadzenia analiz i interpretacji prac innych autorów, syntezy różnych idei i poglądów, doboru metod i konstruowania narzędzi badawczych, opracowania i prezentacji własnych wyników badań, formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań;
Ek 4. Student potrafi w stopniu dobrym dobrać i wykorzystywać dostępną literaturę przedmiotu i dostępne materiały, środki, metody pracy w języku polskim i niemieckim oraz wykorzystywać nowoczesne technologie, w celu przeprowadzenia własnych badań empirycznych;
Ek 5. Student potrafi w stopniu dobrym napisać stylistycznie, językowo i merytorycznie poprawną pracę magisterską;
EK 6. Student potrafi w stopniu dobrym przygotować rozbudowaną wypowiedź ustną, argumentując i wyrażając w języku niemieckim złożone sądy i opinie na wybrane problemy z zakresu językoznawstwa;
EK 7. Student szanuje prawa autorskie i wykorzystuje znajomość literatury przedmiotu w sposób etyczny oraz zgodny z przyjętymi zasadami.
Ocena dostateczna plus (3,5):
Pomiędzy oceną 4,0 i 3,0. Jeżeli student w zakresie niektórych efektów kształcenia osiągnął kryteria oceny dobrej, a w innych – dostatecznej.
Ocena dostateczna (3,0)
EK 1. Student zna w stopniu dostatecznym najważniejsze stanowiska metodologiczne, teorie, szkoły, nurty i kierunki oraz specyfikę badań i metodologię w obrębie omawianego tematu w ramach dyscypliny językoznawstwa;
Ek 2. Student zna w stopniu dostatecznym i stosuje terminologię specjalistyczną z zakresu językoznawstwa;
Ek 3. Student potrafi w stopniu dostatecznym posługiwać się zaawansowaną wiedzą teoretyczną z wybranych działów językoznawstwa do przeprowadzenia analiz i interpretacji prac innych autorów, syntezy różnych idei i poglądów, doboru metod i konstruowania narzędzi badawczych, opracowania i prezentacji własnych wyników badań, formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań;
Ek 4. Student potrafi w stopniu dostatecznym dobrać i wykorzystywać dostępną literaturę przedmiotu i dostępne materiały, środki, metody pracy w języku polskim i niemieckim oraz wykorzystywać nowoczesne technologie, w celu przeprowadzenia własnych badań empirycznych;
Ek 5. Student potrafi w stopniu dostatecznym napisać stylistycznie, językowo i merytorycznie poprawną pracę magisterską;
EK 6. Student potrafi w stopniu dostatecznym przygotować rozbudowaną wypowiedź ustną, argumentując i wyrażając w języku niemieckim złożone sądy i opinie na wybrane problemy z zakresu językoznawstwa;
EK 7. Student szanuje prawa autorskie i wykorzystuje znajomość literatury przedmiotu w sposób etyczny oraz zgodny z przyjętymi zasadami.
Ocena niedostateczna (2,0)
EK 1. Student nie zna najważniejszych stanowisk metodologiczne, teorii, szkół, nurtów i kierunków oraz specyfiki badań i metodologii w obrębie omawianego tematu w ramach dyscypliny językoznawstwa;
Ek 2. Student nie zna i nie stosuje terminologii specjalistycznej z zakresu;
Ek 3. Student nie potrafi posługiwać się zaawansowaną wiedzą teoretyczną z wybranych działów językoznawstwa do przeprowadzenia analiz i interpretacji prac innych autorów, syntezy różnych idei i poglądów, doboru metod i konstruowania narzędzi badawczych, opracowania i prezentacji własnych wyników badań, formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań;
Ek 4. Student nie potrafi dobrać i wykorzystywać dostępnej literatury przedmiotu i dostępnych materiały, środków, metod pracy w języku polskim i niemieckim oraz nie potrafi wykorzystać nowoczesnych technologii, w celu przeprowadzenia własnych badań empirycznych;
Ek 5. Student nie potrafi napisać stylistycznie, językowo i merytorycznie poprawną pracę magisterską;
EK 6. Student nie potrafi przygotować wypowiedzi ustnej, argumentując i wyrażając w języku niemieckim złożone sądy i opinie na wybrane problemy z zakresu językoznawstwa i literaturoznawstwa;
EK 7. Student nie szanuje prawa autorskiego i korzysta z literatury przedmiotu w sposób nieetyczny oraz niezgodny z przyjętymi zasadami.
|