Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-marketing POL-D-LS-EM
Wykład (W) Semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

P. Kotler, K. L. Keller, Marketing, Poznań 2016.

Literatura uzupełniająca:

Charlesworth A., Absolute Essentials of Digital Marketing, New York 2021.

Heath R., Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?, GWP, Gdańsk 2008.

Kotler M., Cao T, Wang S., Qiao C., Marketing Strategy in the digital age. Applying Kotler’s strategies to digital marketing, New Jersey 2020.

Kotler P., Kartajaya H., Setiawan, Marketing 4.0. Moving from traditional do digital, New Jersey 2017.

J. Królewski, P. Sala, E-marketing: współczesne trendy – pakiet startowy, PWN, Warszawa 2014.

B. Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017.

B. B. Wood, Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin ustny końcowy; poziom znajomości pojęć i najważniejszych zjawisk zakresu e-marketingu, umiejętność dostrzegania zależności i powiązań pomiędzy poszczególnymi strategiami i narzędziami e-marketingu; umiejętność poparcia omawianych pojęć i procesów przykładami.

Zakres tematów:

1) Geneza i pojęcie marketingu; podstawowe pojęcia i strategie; marketing 1.0-4.0

2) Zachowania konsumenckie

3) Segmentacja i targeting

4) Pozycjonowanie i różnicowanie oferty, marka

5) System informacji marketingowej i badań marketingowych, pomiar efektywności działań marketingowych

6) Zintegrowana komunikacja marketingowa

7) Zarządzanie reklamą

8) Narzędzia marketingu internetowego:

a) Serwisy www

b) Reklama w internecie

c) Social media marketing

d) Content marketing

e) Marketing mobilny

f) Influencer marketing

g) Nowe trendy i narzędzia w e-marketingu

Metody dydaktyczne:

Wykładowa, dyskusyjna, multimedialna.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Ewa Nowak-Teter 27/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0