Wiedza:
W01. Student / studentka ma podstawową wiedzę z zakresu nauk o logistyce, rozumie jej źródła, powiązania i zastosowania w obrębie pokrewnych dyscyplin naukowych.
W02. Student / studentka zna podstawowe cele i zadania branży TSL w globalnej gospodarce.
W03. Student / studentka zna metody, techniki i narzędzia właściwe dla zarządzania organizacjami i procesami logistycznymi, pozwalające na pozyskiwanie i analizę danych społeczno-gospodarczych w branży TSL.
W04. Student / studentka zna podstawowe metody oceny efektywności i skuteczności przedsiębiorstw w poszczególnych obszarach funkcjonalnych, ze szczególnym naciskiem na efektywność z zakresie usług logistycznych.
W05. Student / studentka ma wiedzę o znaczeniu norm i standardów w poszczególnych obszarach działalności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych (prawo krajowe i międzynarodowe, w tym konwencje międzynarodowe w oszarze transportu).
Umiejętności:
U01. Student / studentka potrafi dostrzegać i prawidłowo interpretować zjawiska społeczno-gospodarcze zachodzące w branży TSL.
U02. Student / studentka potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych.
U03. Student / studentka dostrzega potrzeby zmian w organizacji i opracowywania planu zarządzania zmianami.
U04. Student / studentka potrafi wykorzystać nabytą wiedzę do identyfikowania i prawidłowego interpretowania zjawisk i procesów zachodzących w branży TSL.
U05. Student / studentka potrafi komunikować się z otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii logistycznej.
Kompetencje społeczne:
K01. Student / studentka ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności.
K02. Student / studentka potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.
K03. Student / studentka potrafi uczestniczyć w przygotowaniu projektów społeczno-gospodarczych uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne, polityczne i społeczne.
K04. Student / studentka dokonuje krytycznej samooceny poziomu własnej wiedzy i umiejętności oraz jest świadomy / świadoma konieczności ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, uzupełniania wiedzy i doskonalenia umiejętności.
K05. Student / studentka uznaje znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów społeczno-gospodarczych oraz korzystania z wiedzy eksperckiej w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązywaniem problemów.
|