Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski z elementami języka specjalistycznego PS-PE.2SI.7
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: W 01, W 02 - Kolokwia i testy śródsemestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny
U 03, U 04, U 05 - Kolokwia i testy śródsemestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny
K 06, K 07 - Kolokwia i testy śródsemestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny

Literatura:

Literatura podstawowa:

1.K.Brown, S. Hood, Academic Encounters, Life in Society, CUP, 2002

2. A. Treger, B. Treger, Special Education Vocabulary in Use, Poltext, 2018

3. B.Seal, Academic Encounters, Human Behavior, CUP, 1997

Efekty uczenia się:

WIEDZA

01 Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące znaczenia nauk społecznych oraz dokonań pedagogiki. K_W01 D.1/E.1.W2. K_W02

02 Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym dotyczące dylematów współczesnej cywilizacji oraz zakresu działalności pedagoga i wychowawcy. K_W05 D.1/E.1.W4.

UMIEJĘTNOŚCI

03 Absolwent potrafi wykorzystać uzyskane informacje do relacjonowania, dyskusji i krytycznej opinii w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące pedagogiki. K_U01, K_U03, K_U04 D.1/E.1.U3.

04 Absolwent potrafi stworzyć rozbudowaną, stosunkowo biegłą wypowiedź pisemną na tematy ogólne i specjalistyczne z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym, w tym w oparciu o nowoczesne technologie (ICT). K_U02

K_U05 D.1/E.1.U7.

05 Absolwent jest w stanie komunikować się w języku obcym na poziomie B2+ oraz w wyższym w zakresie specjalistycznej terminologii badań wybranych obszarów pedagogiki. K_U05 D.1/E.1.U1.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

06 Jest przygotowany do świadomego wyboru kierunku i sposobu doskonalenia własnych umiejętności językowych i właściwego oceniania swoich kompetencji. K_K01 D.1/E.1.K8.

07 Jest gotów do wykorzystywania znajomości języka obcego w rozwoju zawodowym. K_K03 D.1/E.1.K9.

Metody i kryteria oceniania:

testy śródsemestralne, prace pisemne, egzamin końcowy

Kryteria oceny semestralnej:

0 - 59% -- ocena niedostateczna

60 - 69% -- ocena dostateczna

70 - 74% -- ocena dostateczna plus

75 - 84% -- ocena dobra

85 - 89% -- ocena dobra plus

90 - 100% -- ocena bardzo dobra

Kryteria oceny egzaminacyjnej:

0 - 39% -- ocena niedostateczna

40 - 64% -- ocena dostateczna

65 - 74% -- ocena dostateczna plus

75 - 84% -- ocena dobra

85 - 89% -- ocena dobra plus

90 - 100% -- ocena bardzo dobra

Metody dydaktyczne:

pogadanka, opis, objaśnienie/wyjaśnienie, praca z tekstem

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Natalia Rola 19/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0