Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy - j. angielski H-JO.A-KUL-1S.3
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: 1. Bieżąca ocena przygotowania do zajęć
2. Bieżąca ocena aktywności na zajęciach
3. Testy śródsemestralne
4. Ocena wypowiedzi usnej i pisemnej
Uwagi: brak
Literatura:

Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Intermediate 4th Edition Student's Book Oxford, 2020

Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Intermediate Workbook 4th Edition, Oxford, 2020

Efekty uczenia się:

Student potrafi posługiwać się nowożytnym językiem obcym na poziomie biegłości B2 ESOKJ K_U16

Wiedza:

- wykazuje się znajomością języka na poziomie B2 K_W01,K_W08

- zna różnorodne formy i struktury językowe potrzebne do formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych K_W01

-wyjaśnia wybrane terminy z zakresu podstawowego słownictwa specjalistycznego dotyczącego językoznawstwa, literaturoznawstwa i dyscyplin pokrewnych K_W01

Umiejętności:

Student:

- potrafi porozumiewać się swobodnie w języku obcym na poziomie B2 ESOKJ K_U08

-rozumie teksty na poziomie B2 o tematyce specjalistycznej K_U08

-poprawnie stosuje terminy z zakresu podstawowego słownictwa specjalistycznego z zakresu językoznawstwa, literaturoznawstwa i dyscyplin pokrewnych

- potrafi pracować samodzielnie i w zespole K_U10

Kompetencje społeczne

Student:

- samodzielnie wykorzystuje i weryfikuje własną wiedzę K_K01

- ma świadomość potrzeby uczenia się i doskonalenia przez całe życie K_K08

Metody i kryteria oceniania:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2.Ocena aktywności na zajęciach

3.Korekta prac pisemnych

4.Korekta testów sprawdzających

Zakres tematów:

1. Questions and Answers -praca z tekstem, wypowiedzi ustne

2. Question formation - różne rodzaje pytań, pytania pośrednie - ćwiczenia

3.Would you get the job? słownictwo związane z rozmową kwalifikacyjną,

4. Strange interview questions - rozumienie ze słuchu

5.The mystery of the lighthouse keepers - praca z tekstem

6. Czasowniki posiłkowe - ćwiczenia

7.A walk in the forest - rozumienie ze słuchu, wypowiedzi ustne

8.The .... the + comparatives - ćwiczenia, przymiotniki złożone - cechy charakteru, definicje

9.Colloquial English : Talking about getting a job -film watching, answering questions

10. Medical myths or first-aid facts? - praca z tekstem. Illnesses and injuries- ćwiczenia na słownictwo

11. Present perfect & present perfect continuous - ćwiczenia

12. Confessions of a cyberchondriac - praca z tekstem, wyrażanie własnej opinii

13. Writing - nieformalny list/ email

14.The joy of the age-gap friendship - praca z tekstem

15.Przymiotniki w funkcji rzeczowników, szyk przymiotników - ćwiczenia gramatyczne

16.Clothes and fashion - słownictwo. Dressing your age - rozumienie ze słuchu

17. Video listening - The Hiut jeans company - dyskusja

18. Revise and check - ćwiczenia powtórzeniowe

W trakcie semestru przewidziane są dwa testy śródsemestralne, po zrealizowaniu kolejnych jednostek z podręcznika

Metody dydaktyczne:

1. Objaśnianie, wyjaśnianie

2. Praca z tekstem

3. Dyskusja dydaktyczna

4. Burza mózgów

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Maja Mościcka 8/11 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-308cda04f (2024-12-03)