Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Komunikacja marketingowa POL-PM-LS-KM
Wykład (W) Semestr letni 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Literatura:

Kordowski M. (i in.), Twoja firma widoczna w Internecie, Warszawa 2015.

Kotler P., Marketing. Wydanie jedenaste, Dom Wydawniczy Rebis sp. z o.o., Warszawa 2005.

Królewski J., Sala P., E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa 2014.

Wood B. B., Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.

Żukowski M., Twoja forma w social mediach, Warszawa 2016.

Dziekoński M., Kozielski R., Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Warszawa 2017.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

- absolwent a wiedzę na temat instrumentów i znaczenia marketingu dla rynku, produkcji i konsumpcji treści medialnych (K_W20; S1A_W05, S1A_W06, S1A_W09, S1A_W11);

- Posiada wiedzę z zakresu zasad wykorzystywania zasad i technik komunikacji marketingowej w celu rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości (K_W12; S1A_W11).

Umiejętności:

- skutecznie posługuje się narzędziami komunikacji marketingowej (K_U09; S1A_U06);

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin ustny ,ocena planu promocji wybranego przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego.

Zakres tematów:

• Pojęcie i ewolucja marketingu i komunkacji marketingowej

• Zachowania konsumenckie

• Segmentacja i targeting

• Pozycjonowanie i różnicowanie oferty

• System informacji marketingowej i badań marketingowych z zastosowaniem internetu i nowych mediów, pomiar efektywności działań marketingowych online i offline

• Zintegrowana komunikacja marketingowa (komunikacja medialna i indywidualizacja i komunikacji i oferty marketingowej)

• Technik marketingowe offline i online

• Reklama w mediach tradycyjnych i w internecie

• Nowe media I ich zastosowanie w marketingu

• Najlepsze kampanie i nowe trendy w marketingu

• Plan promocji przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego (składniki i etapy przygotowania)

Metody dydaktyczne:

Wykładowa, projektowa.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Ewa Nowak-Teter 77/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3708b8fbb (2024-12-19)