Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Lektorat języka obcego L-LJO-PPB-1S.3
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: j. angielski:
1. Bieżąca ocena przygotowania do zajęć
2. Bieżąca ocena aktywności na zajęciach
3. Śródsemestralne zaliczenia partii materiału (zaliczenia pisemne/ustne)

Uwagi: zajęcia prowadzone są w trybie pracy stacjonarnej
Literatura:

j. angielski:

1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020

2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Student:

- wykazuje się znajomością języka na poziomie B2 K_W02

- zna różnorodne formy i struktury językowe potrzebne do formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych K_W02

- wyjaśnia wybrane terminy z zakresu podstawowego słownictwa specjalistycznego z dziedziny historii K-W02

Umiejętności:

Student:

- potrafi porozumiewać się swobodnie w języku obcym na poziomie B2 ESOKJ K_U07

-rozumie teksty na poziomie B2 o tematyce specjalistycznej K_U07

-poprawnie stosuje terminy z zakresu podstawowego słownictwa specjalistycznego z zakresu historii K_U07

Kompetencje społeczne

Student:

- samodzielnie weryfikuje własną wiedzę i wykorzystuje ją w praktyce K_K01

-jest gotów do pełnienia ról zawodowych z wykorzystaniem umiejętności językowych K_K02

- jest gotów docenić dorobek i dziedzictwo kulturowe krajów angielskiego obszaru językowego K_K03

Metody i kryteria oceniania:

j. angielski:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2. Ocena aktywności na zajęciach

3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału

Zakres tematów:

j. angielski:

1. Zajęcia organizacyjne.

2. Interviews with famous people – reading and speaking.

Q and A – question formation.

3. Extreme interviews – vocabulary, reading and listening.

4. ‘The mystery of the lighthouse keepers’ – reading and listening.

5. Auxiliary verbs – grammar exercises.

6. ‘A walk in the forest’ – grammar and vocabulary exercises.

Compound adjectives. The …. the …. + comparatives.

7. Colloquial English – talking about getting a job.

8. Unit 1 – oral/written assignment.

9. ‘Medical myths or first-aid facts’ – illnesses and injuries.

10. ‘Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous – grammar exercises.

‘Confessions of a cyberchondriac’ – reading.

11. ‘The joy of the age-gap friendship’ – reading and speaking

12. Using adjectives as nouns. Adjective order – exercises.

13. Clothes and fashion – vocabulary.

‘Can the same clothes work for all ages?’ – reading and speaking.

14. Unit 2 – oral/written assignment.

15. Unit 1 and 2 – revise and check.

Metody dydaktyczne:

j. angielski:

1. Objaśnienie, wyjaśnienie.

2. Praca z tekstem.

3. Dyskusja dydaktyczna.

4. Burza mózgów.

Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 9/18 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Kamil Zięba 3/5 szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Ludmiła Kędzierska 1/1 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0