Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tworzenie i ewaluacja materiałów dydaktycznych H-TEMD-A.N-1S.5
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: Ocena z testu
Ocena z projektu
Literatura:

Wiedza:

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

Efekty uczenia się:

Wiedza:

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

Wiedza:

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

Wiedza:

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

Wiedza:

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08

Umiejętności:

U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01

U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04

U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07

Kompetencje społeczne:

K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03

K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04

Metody i kryteria oceniania:

Pisemny test zaliczeniowy 10%

Projekt zaliczeniowy 70%

Frekwencja i aktywność 20%

Skala ocen:

92%-100 bardzo dobry (5,0)

88%-91% +dobry (4,5)

78%-87% dobry (4,0)

74%-77% +dostateczny (3,5)

65%-73% dostateczny (3,0)

Zakres tematów:

1. Language teaching and learning materials - introduction 

2. The process of materials writing 

3. The process of analysing materials 

4. Supporting language learning with technology 

5. Age- and level-specific materials 

6. Adapting authentic texts 

7. Involving EFL learners in making and using resources 

8. Resources for visual literacy 

Metody dydaktyczne:

Dyskusja

elementy wykłady

Praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Izabela Jarosz 14/18 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0