Tworzenie i ewaluacja materiałów dydaktycznych H-TEMD-A.N-1S.5
Konwersatorium (KW)
Semestr zimowy 2024/2025
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 |
Limit miejsc: | (brak limitu) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Ocena z testu Ocena z projektu |
Literatura: |
Wiedza: W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 Wiedza: W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 Wiedza: W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 Wiedza: W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 W1: Student zna podstawowe metodologie, tradycje, szkoły, i procedury zadań związanych z analizą, opisem i interpretacją wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego - K_W08 Umiejętności: U1: Student potrafi zdobywać wiedzę z zakresu problematyki językoznawczej poprzez wyszukiwanie, analizowanie, wartościowanie, i kategoryzowanie informacji z wykorzystaniem źródeł tradycyjnych i elektronicznych, w tym także przy użyciu różnych technologii informacyjnych - K_U01 U2: Student posiada podstawowe umiejętności organizacyjne w postaci doboru metod i narzędzi w celu planowania i realizacji zadań związanych z wykonywaniem pracy zawodowej - K_U04 U3: Student potrafi przeprowadzić w języku angielskim krytyczną analizę i interpretację podstawowych wytworów anglojęzycznego obszaru kulturowego w odniesieniu do zjawisk językowych, w tym do kognitywnych uwarunkowań użycia języka, z zastosowaniem metod właściwych dla refleksji humanistycznej - K_U07 Kompetencje społeczne: K1: Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania - K_K03 K2: Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu - K_K04 |
Metody i kryteria oceniania: |
Pisemny test zaliczeniowy 10% Projekt zaliczeniowy 70% Frekwencja i aktywność 20% Skala ocen: 92%-100 bardzo dobry (5,0) 88%-91% +dobry (4,5) 78%-87% dobry (4,0) 74%-77% +dostateczny (3,5) 65%-73% dostateczny (3,0) |
Zakres tematów: |
1. Language teaching and learning materials - introduction 2. The process of materials writing 3. The process of analysing materials 4. Supporting language learning with technology 5. Age- and level-specific materials 6. Adapting authentic texts 7. Involving EFL learners in making and using resources 8. Resources for visual literacy |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja elementy wykłady Praca w grupach |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
(brak danych),
(sala nieznana)
|
Izabela Jarosz | 14/18 |
|
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.