Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy (zachodnioeuropejski) H-JOZ-RO.JF-1S.1
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: j.angielski:
ustne zaliczenia śródsemestralnych partii materiału
Uwagi: zajęcia prowadzone są w trybie pracy stacjonarnej
Literatura:

j.angielski:

1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020

2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020

Efekty uczenia się:

j.angielski:

WIEDZA:

K_W07 źródła informacji ogólnych i specjalistycznych, a także sposoby ich wykorzystania w ramach warsztatu zawodowego neofilologa. P6U_W P6S_WG

UMIEJĘTNOŚCI:

K_U06 brać udział w debacie, przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska, dyskutować o nich oraz uzasadniać swoje stanowisko, argumentować, tworzyć wnioski i syntetyczne podsumowania z wykorzystaniem własnych poglądów oraz poglądów innych autorów. P6U_U

P6S_UK

K_U09 samodzielnie planować i realizować własne uczenie się oraz systematycznie rozwijać swoje kompetencje i umiejętności również po ukończeniu nauki na poziomie studiów licencjackich.P6U_U P6S_UU

KOMPETENCJE:

K_K01 świadomej oceny swojej wiedzy, kompetencji i umiejętności z zakresu dyscyplin związanych ze studiowanym kierunkiem, do dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu. P6U_K

P6S_KK

Metody i kryteria oceniania:

j.angielski:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2. Ocena aktywności na zajęciach

3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału

Zakres tematów:

j.angielski:

1. Zajęcia organizacyjne.

2. Interviews with famous people – reading and speaking.

Q and A – question formation.

3. Extreme interviews – vocabulary, reading and listening.

4. ‘The mystery of the lighthouse keepers’ – reading and listening.

5. Auxiliary verbs – grammar exercises.

6. ‘A walk in the forest’ – grammar and vocabulary exercises.

Compound adjectives. The …. the …. + comparatives.

7. Colloquial English – talking about getting a job.

8. Unit 1 – oral/written assignment.

9. ‘Medical myths or first-aid facts’ – illnesses and injuries.

10. ‘Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous – grammar exercises.

‘Confessions of a cyberchondriac’ – reading.

11. ‘The joy of the age-gap friendship’ – reading and speaking

12. Using adjectives as nouns. Adjective order – exercises.

13. Clothes and fashion – vocabulary.

‘Can the same clothes work for all ages?’ – reading and speaking.

14. Unit 2 – oral/written assignment.

15. Unit 1 and 2 – revise and check.

Metody dydaktyczne:

j.angieslki:

1. Objaśnienie, wyjaśnienie.

2. Praca z tekstem.

3. Dyskusja dydaktyczna.

4. Burza mózgów.

Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 20/26 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 14/26 szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Kamil Zięba 4/ szczegóły
4 (brak danych), (sala nieznana)
0/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0