WIEDZA: ABSOLWENT ZNA I ROZUMIE
w pogłębionym stopniu specyfikę przedmiotową i metodologiczną nauk filologicznych ich najnowsze osiągnięcia i kierunki rozwoju.
na poziomie rozszerzonym pojęcia z dyscyplin właściwych kierunkowi w zakresie języków romańskich.
teorie oraz zaawansowaną metodologię i terminologię naukową właściwych dla nauk filologicznych.
powiązania nauk filologicznych z innymi dyscyplinami nauk humanistycznych.
współczesne szkoły badawcze i dokonania naukowe odnoszące się do wybranej problematyki z zakresu dyscyplin właściwych kierunkowi oraz główne trendy rozwojowe w zakresie nauk filologicznych.
UMIEJĘTNOŚCI: ABSOLWENT POTRAFI
K_U01 dokonywać właściwej selekcji, analizy informacji i integracji pochodzących z różnych źródeł oraz oceniać ich przydatność dla studiowanych języków romańskich.
K_U03 wykazać się umiejętnościami, takimi jak analiza prac innych autorów, synteza poglądów, dobór metod i narzędzi badawczych, opracowanie i prezentacja wyników, umożliwiające oryginalne rozwiązywanie złożonych problemów z zakresu studiowanych dyscyplin, jak również potrafi właściwie identyfikować i analizować własne zadania związane z przygotowaniem się do wykonywania zawodu.
K_U07 porównywać różne koncepcje teoretyczne, uwzględniające nowe osiągnięcia dotyczące badań nad językiem, literaturą i kulturą krajów romańskich, przedstawić spójną argumentację z wykorzystaniem własnych poglądów oraz poglądów innych autorów oraz formułować odpowiednie wnioski i tworzyć syntetyczne podsumowania, a także prowadzić dyskusję i uczestniczyć w debatach, formułować opinie krytyczne i prezentować je w różnych formach i mediach, w odniesieniu do zjawisk kulturowych studiowanego francuskiego obszaru językowego, opierając się na wiedzy naukowej z zakresu studiowanych dyscyplin naukowych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: ABSOLWENT JEST GOTÓW DO
samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy z zakresu nauk filologicznych inspirując innych do podobnych działań w tym zakresie.
właściwego ukierunkowania swoich zainteresowań oraz określania priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
|