Literatura: |
1. E. Steiner, Matematyka dla chemików, PWN, 2001.
2. D. A. McQuarrie, Matematyka dla przyrodników i inżynierów, PWN, 2005.
3. H. Pidek-Łopuszańska, W. Ślebodziński, K. Urbanik, Matematyka dla chemików, PWN, 1970.
4. W. Krysicki, L. Włodarski, Analiza matematyczna w zadaniach, cz. I, PWN, 2015.
5. M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 1, Definicje, twierdzenia, wzory, OW GiS, Wrocław 2001.
6. M. Gewert, Z. Skoczylas, Analiza matematyczna 1, Przykłady i zadania, OW GiS, Wrocław 2001.
7. T. Jurlewicz, Z. Skoczylas, Algebra liniowa 1, Definicje, twierdzenia, wzory, OW GiS, Wrocław 2001.
8. T. Jurlewicz, Z. Skoczylas, Algebra liniowa 1, Przykłady i zadania, OW GiS, Wrocław 2001.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena zostanie wystawiona na podstawie:
1. kolokwium nr 1 (egzaminu cząstkowego z pierwszej części semestru),
2. kolokwium nr 2 (egzaminu cząstkowego z drugiej części semestru),
3. egzaminu końcowego.
Z każdego kolokwium można będzie uzyskać 0-100 punktów. Ponadto, będzie można uzyskać 0-30 punktów za dobrowolne prace domowe (zadania do samodzielnego rozwiązywania). Do zdobycia w ten sposób jest łącznie 230 punktów.
Student, który zdobędzie 0-65 punktów lub będzie mieć więcej niż dwie nieusprawiedliwione nieobecności, nie może podejść do egzaminu końcowego i otrzyma ocenę niedostateczną (2).
Student, który zdobędzie 66-115 punktów, musi pisać egzamin końcowy, przy czym punkty uzyskane na egzaminie końcowym zastąpią punkty uzyskane na kolokwiach.
Student, który zdobędzie co najmniej 116 punktów, może albo nie podchodzić do egzaminu końcowego, albo pisać egzamin końcowy, przy czym punkty uzyskane na egzaminie końcowym zastąpią punkty uzyskane na kolokwiach.
Student przystępujący do egzaminu końcowego, któremu według skali ocen do wyższej oceny brakuje więcej niż 10 punktów, musi pisać egzamin końcowy z całości materiału.
Student, któremu do wyższej oceny brakuje co najwyżej 10 punktów, może pisać egzamin końcowy albo z całości materiału, albo tylko z tej jego części, za którą uzyskał najmniejszą liczbę punktów na kolokwiach – w tym drugim przypadku poprawienie oceny może nastąpić jedynie na ocenę bezpośrednio wyższą (poprawienie oceny na ocenę wyższą niż bezpośrednio wyższa wymaga pisania egzaminu z całości materiału).
Skala ocen:
- 208-230 punktów = ocena bardzo dobra (5),
- 185-207 punktów = ocena dobra plus (4,5),
- 162-184 punktów = ocena dobra (4),
- 139-161 punktów = ocena dostateczna plus (3,5),
- 116-138 punktów = ocena dostateczna (3),
- mniej niż 116 punktów = ocena niedostateczna (2).
|