Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Academic writing F-FLZ.186
Konwersatorium (KW) Semestr zimowy 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: W1: Weryfikacja wiedzy poprzez dyskusję podczas zajęć i pracę zaliczeniową.

W2: Weryfikacja wiedzy poprzez dyskusję podczas zajęć i pracę zaliczeniową

.



U1: Weryfikacja umiejętności poprzez dyskusję podczas zajęć i pracę zaliczeniową.

U2: Weryfikacja umiejętności poprzez dyskusję podczas zajęć i pracę zaliczeniową.




K1: Weryfikacja kompetencji poprzez dyskusję podczas zajęć.

K2: Weryfikacja kompetencji poprzez dyskusję podczas zajęć.
Literatura:

Rowena Murray, Sarah Moore - The Handbook of Academic Writing - A Fresh Approach (2006)

Richard A. Watson - Writing Philosophy: A Guide to Professional Writing and Publishing-Southern Illinois University Press (1992)

A. P. Martinich - Philosophical Writing_ An Introduction (2005)

Toby Fulwiler - College Writing_ A Personal Approach to Academic Writing-Boynton__Cook Publishers (2002)

Efekty uczenia się:

Wiedza:

Absolwent zna i rozumie:

Zasady pisania tekstów naukowych dotyczących filozofii w języku angielskim K_W13 K_W13 P7S_WK

Specyfikę języka i terminologii używanej w tekstach filozoficznych napisanych w języku angielskim, oraz możliwości jej zastosowania do pisania tekstów filozoficznych w języku angielskim K_W03 P7U_W P7S_WG

Absolwent potrafi

Sprawnie komunikować swoje poglądy w języku specjalistycznym w obszarze zagadnień dotyczących filozofii w ramach tekstów pisanych w j. angielskim K_U03, P7U_U P7S_UK, K_U12, P7U_U P7S_UK

Samodzielnie tworzyć w języku angielskim typowe prace pisemne z wykorzystaniem najważniejszych ujęć teoretycznych i odpowiednich źródeł P7U_U, P7U_U, P7S_UW, P7S_UK, , K_U12, P7U_U P7S_UK

KOMPETENCJE SPOŁECZNE: ABSOLWENT JEST GOTÓW DO

Przekazywania innym wiedzy z dziedziny filozofii wraz z informowaniem o korzyściach związanych poznawaniem filozofii i filozofowaniem w tekstach naukowych napisanych w j. angielskim

K_K04, P7U_K P7S_KO, P7S_KK

Metody i kryteria oceniania:

Ocena ciągła na podstawie przygotowania się do zajęć, ocena ciągła na podstawie aktywności w czasie zajęć, ocena pracy zaliczeniowej

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie

2. Praca z fragmentem #1

3. Praca z fragmentem #2

4. Praca z fragmentem #3

5. Praca z fragmentem #4

6. Praca z fragmentem #5

7. Praca z fragmentem #6

8. Praca z fragmentem #7

9. Praca z fragmentem #8

10. Praca z fragmentem #9

11. Praca z fragmentem #10

12. Praca z fragmentem #11

13. Praca z fragmentem #12

14. Praca z fragmentem #13

15. Praca z fragmentem #14

Metody dydaktyczne:

dyskusja, napisanie pracy zaliczeniowej na wskazany bądź wybrany przez siebie temat)

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Grzegorz Polak 6/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-96c5a8fb3 (2024-10-22)