Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski z elementami języka specjalistycznego PS-PRSO-LS/s2.JA
Konwersatorium (KW) Semestr letni 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.cnicjo.umcs.lublin.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: studiowanie obowiązującej literatury,
przygotowanie się do kolokwium (z języka ogólnego i terminologii specjalistycznej) ogólnego oceniane pozytywnie przy 60% uzyskanych punktów (70%: 3+, 80%:4, 85%: 4+, 90%: 50),
wypowiedzi ustne i pisemne,
Literatura:

1. C. Oxenden, C. Latham-Koenig, K. Chromacki English File Intermediate Plus fourth edition Student's Book, Workbook, Oxford University Press 2020

2. Raymond Murphy, 'English Grammar in Use', Cambridge University Press

3. Geraldine Ludbrook 'English for International Social Work' Libreria Editrice Cafoscarina 2011

4.https://theconversation.com/europe

Efekty uczenia się:

WIEDZA

Zna zasady formułowania wypowiedzi na tematy ogólne i bezpośrednio dotyczące pedagogiki specjalnej, stosuje język obcy jako środek wyrazu, buduje swoją wiedzę w aspektach kulturowych, medycznych, psychologicznych , społecznych, wykorzystując materiały obcojęzyczne. K_W04 K_W05

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi ze zrozumieniem wysłuchać, zanalizować, zbudować wypowiedź w języku obcym, zarówno z obszaru wiedzy ogólnej, jak i z obszaru pedagogiki specjalnej, powinien znać język obcy na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy K_U05

Potrafi rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, nastawiony jest na samodzielne doskonalenie kompetencji językowych, także przy użyciu technologii cyfrowej.

K_U09

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Świadomie podejmuje sposoby doskonalenia własnych umiejętności językowych, potrafi właściwie ocenić swoje kompetencje, jest zmotywowany do rozwijania swej wiedzy i widzi użyteczność znajomości języka obcego w rozwoju zawodowym K_K01

Metody i kryteria oceniania:

testy śródsemestralne, prace pisemne, egzamin końcowy

Kryteria oceny semestralnej:

0 - 59% -- ocena niedostateczna

60 - 69% -- ocena dostateczna

70 - 74% -- ocena dostateczna plus

75 - 84% -- ocena dobra

85 - 89% -- ocena dobra plus

90 - 100% -- ocena bardzo dobra

Kryteria oceny egzaminacyjnej:

0 - 39% -- ocena niedostateczna

40 - 64% -- ocena dostateczna

65 - 74% -- ocena dostateczna plus

Zakres tematów:

1.Why did they call you that?

2.Naming customs around the world.

3.Pronouns.

4.Life in colour.

5.Adjective suffixes.

6.Adjectives.

7. Packing vocabulary.

8.We only do them on holidays.

Metody dydaktyczne:

- ćwiczenia przedmiotowe

- objaśnianie lub wyjaśnianie

- korekta prac

- praca na materiałach źródłowych

- praca z użyciem materiałów audio- wizualnych

- dyskusja dydaktyczna

- konsultacje

- praca z użyciem podręcznika

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Anna Krajka 12/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0