Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy nowożytny L-JON-HI-1S.6
Konwersatorium (KW) Semestr letni 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: 1. Bieżąca ocena przygotowania do zajęć
2. Bieżąca ocena aktywności na zajęciach
3. Śródsemestralne zaliczenia partii materiału (zaliczenia pisemne/ustne)

Uwagi: zajęcia prowadzone są w trybie pracy stacjonarnej
Literatura:

1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020

2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020

Efekty uczenia się:

WIEDZA:

K_W04 w zaawansowanym stopniu złożoną naturę języka, jego ewolucję na różnych płaszczyznach (fonicznej, morfologicznej, składniowej, pragmatycznej, semantycznej) i etapach w odniesieniu do języka hiszpańskiego i jego różnych odmian (diafazywnych, diastratycznych i diatopicznych). P6U_W P6S_WG

UMIEJĘTNOŚCI:

K_U03 brać udział w debacie, przedstawiać i oceniać różne stanowiska i poglądy, argumentować, wyciągać wnioski. P6U_U P6S_UK

K_U07 samodzielnie planować swoją pracę zarówno indywidualną jak i w mniej lub bardziej licznych grupach. P6U_U P6S_UO

K_U08 potrafi współdziałać z innymi osobami w realizowaniu prac zespołowych, również o charakterze interdyscyplinarnym. P6U_U P6S_UO

K_U09 potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie. P6U_U P6S_UU

KOMPETENCJE:

K_K05 samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy w zakresie studiowanych dyscyplin. P6U_ K P6S_KO

Metody i kryteria oceniania:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2. Ocena aktywności na zajęciach

3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału

Zakres tematów:

1. Past modals.

2. ‘Classic student house arguments’ – reading and speaking.

Would rather/had better – grammar exercises

3. ‘How to win an argument?’ – reading.

4. Verbs often confused – vocabulary.

5. Verbs of senses.

6. ‘How to improve your acting skills?’ – reading and listening.

7. The body – vocabulary.

Silent consonants.

8. ‘The best way to spot a liar’ – reading and speaking.

9. Colloquial English – talking about … performances.

10. Unit 7 – oral/written assignment.

11. Fake news – listening and speaking.

12. Reporting verbs – grammar exercises.

13. The media – vocabulary.

‘8 tips how to spot fake news’ – reading comprehension.

14. Unit 8 – oral/written assignment.

15. Unit 7 & 8 – revise and check.

Metody dydaktyczne:

1. Objaśnienie, wyjaśnienie.

2. Praca z tekstem.

3. Dyskusja dydaktyczna.

4. Burza mózgów.

Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 16/15 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 11/15 szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 1/1 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0