Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język obcy (zachodnioeuropejski) H-JOZ-RO.JF-1S.4
Konwersatorium (KW) Semestr letni 2024/2025

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: http://www.jezyki.umcs.pl
Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: 1. Bieżąca ocena przygotowania do zajęć
2. Bieżąca ocena aktywności na zajęciach
3. Śródsemestralne zaliczenia partii materiału (zaliczenia pisemne/ustne)

Uwagi: zajęcia prowadzone są w trybie pracy stacjonarnej
Literatura:

1. Ch. Latham-Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Student's Book, Oxford 2020

2. Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, K.Chomacki English File Upper-Int. 4th Edition Workbook, Oxford 2020

Efekty uczenia się:

WIEDZA:

K_W07 źródła informacji ogólnych i specjalistycznych, a także sposoby ich wykorzystania w ramach warsztatu zawodowego neofilologa. P6U_W P6S_WG

UMIEJĘTNOŚCI:

K_U06 brać udział w debacie, przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska, dyskutować o nich oraz uzasadniać swoje stanowisko, argumentować, tworzyć wnioski i syntetyczne podsumowania z wykorzystaniem własnych poglądów oraz poglądów innych autorów. P6U_U

P6S_UK

K_U09 samodzielnie planować i realizować własne uczenie się oraz systematycznie rozwijać swoje kompetencje i umiejętności również po ukończeniu nauki na poziomie studiów licencjackich.P6U_U P6S_UU

KOMPETENCJE:

K_K01 świadomej oceny swojej wiedzy, kompetencji i umiejętności z zakresu dyscyplin związanych ze studiowanym kierunkiem, do dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu. P6U_K

P6S_KK

Metody i kryteria oceniania:

1. Bieżąca ocena pracy studentów

2. Ocena aktywności na zajęciach

3. Ustne/pisemne zaliczenie zrealizowanego materiału

Zakres tematów:

1. Past modals.

2. ‘Classic student house arguments’ – reading and speaking.

Would rather/had better – grammar exercises

3. ‘How to win an argument?’ – reading.

4. Verbs often confused – vocabulary.

5. Verbs of senses.

6. ‘How to improve your acting skills?’ – reading and listening.

7. The body – vocabulary.

Silent consonants.

8. ‘The best way to spot a liar’ – reading and speaking.

9. Colloquial English – talking about … performances.

10. Unit 7 – oral/written assignment.

11. Fake news – listening and speaking.

12. Reporting verbs – grammar exercises.

13. The media – vocabulary.

‘8 tips how to spot fake news’ – reading comprehension.

14. Unit 8 – oral/written assignment.

15. Unit 7 & 8 – revise and check.

Metody dydaktyczne:

1. Objaśnienie, wyjaśnienie.

2. Praca z tekstem.

3. Dyskusja dydaktyczna.

4. Burza mózgów.

Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach, praca w grupach

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 17/20 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Magdalena Stafińska 9/12 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0