Ocena 5:
Student/-ka:
• regularnie uczestniczy w zajęciach i wykonuje na nich z sukcesem prace grupowe
i indywidualne;
• podaje precyzyjne definicje pojęć (np. spójność terytorialna);
• wymienia i opisuje elementy danego zbioru (np. instytucje polityki regionalnej i ich zadania)
• wyjaśnia procesy społeczno-gospodarcze zachodzące w regionach, wykorzystując materiały wykorzystywane na zajęciach;
• dokonuje pełnej krytycznej analizy skutków zjawisk i działalności instytucji ( niepodległość Katalonii, Komitet Regionów, przeobrażenia Zagłębia Ruhry).
Ocena 4.5
Student/-ka:
• spełnia wszystkie wymagania na ocenę 4 oraz część wymagań wykraczających poza ten zakres; LUB
• spełnia część wymagań na ocenę 4 oraz wszystkie wymagania wykraczające poza ten zakres.
Ocena 4
Student/-ka:
• regularnie uczestniczy w zajęciach i wykonuje na nich prace grupowe
i indywidualne;
• podaje zrozumiałe definicje pojęć (np. spójność terytorialna);
• wymienia i opisuje elementy danego zbioru (np. instytucje polityki regionalnej i ich zadania);
• wyjaśnia procesy społeczno-gospodarcze, wykorzystując materiały wykorzystywane na zajęciach.
• dokonuje częściowej krytycznej analizy skutków zjawisk i działalności instytucji (niepodległość Katalonii, Komitet Regionów, przeobrażenia Zagłębia Ruhry).
Ocena 3.5
Student/-ka:
• spełnia wszystkie wymagania na ocenę 3 oraz część wymagań wykraczających poza ten zakres;
• spełnia część wymagań na ocenę 3 oraz znaczną część wymagań wykraczających poza ten zakres.
Ocena 3
Student/-ka:
• regularnie uczestniczy w zajęciach i wykonuje na nich prace grupowe i indywidualne;
• podaje zrozumiałe definicje pojęć (np. spójność terytorialna);
• wymienia i opisuje elementy danego zbioru (np. instytucje polityki regionalnej i ich zadania);
Ocena 2
Student/-ka nie spełnia wymagań na żadną z wyższych ocen i/lub przekroczył/-a dozwoloną liczbę nieobecności nieusprawiedliwionych.
Ocena NB
Student/-ka nie uczestniczy w zajęciach, nie stawia się na konsultacjach ani nie uczestniczy w kolokwium z nieznanych prowadzącemu przyczyn.
|