Literatura obowiązkowa
Pozycje zwarte i ciągłe
1. Aleksander, T. (2013). Andragogika. Podręcznik akademicki. Radom-Kraków: ITE.
2. Gromadzka, M. (2018). Przestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce. Warszawa: Wyd. FRSE.
3. Grześkowiak, A. (2013), Statystyczna analiza aktywności edukacyjnej osób dorosłych w Polsce, „Ekonometria. Econometrics”, nr 2 (40), s. 22–35
4. Knowles, M.S., Holton, E.H., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
5. Jankowski, D., Przyszczypkowski, K., Skrzypczak, J. (1996). Podstawy edukacji dorosłych: zarys problematyki. Poznań: UAM.
6. Malewski, M. (1990). Andragogika w perspektywie metodologicznej. Wrocław: UWr.
7. Nowak J., Cieślak, A. (1982). Edukacja dorosłych w Polsce i na świecie. Warszawa: Wiedza Powszechna.
8. Przybylska, E. (red.) (2000). Edukacja dorosłych w wybranych krajach Europy. Warszawa: Akademickie Towarzystwo Andragogiczne.
9. Solarczyk-Ambrozik, E. (red.), (2013), Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej. Poznań: Wyd. UAM.
10. Szewczuk, W. (1962). Psychologia człowieka dorosłego. Warszawa: Wiedza Powszechna.
11. Turek, K., Worek, B. (2015), Kształcenie po szkole. Uczenie się dorosłych, inwestycje w kadry w przedsiębiorstwach, instytucje szkoleniowe. Warszawa: PARP.
12. Turek, K., Worek, B. (2015), Uczenie się przez całe życie – „akcelerator” rozwoju [w:] J. Górniak (red.), Polski rynek pracy – wyzwania i kierunki działań na podstawie badań Bilans Kapitału Ludzkiego 2010–2015. Warszawa: PARP, s. 80–97.
13. Turos, L. (1999). Andragogika ogólna. Warszawa: ŻAK Wydawnictwo Akademickie.
14. Wujek, T. (red.). (1996). Wprowadzenie do andragogiki. Radom: ITE.
Literatura uzupełniająca:
1. Landy-Tołwińska, J. (1961). Analfabetyzm w Polsce i na świecie. Warszawa: Wiedza Powszechna.
2. Turos, L. (1974). Oświata dorosłych w krajach skandynawskich. Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich.
3. Urbańczyk, F. (1973). Dydaktyka dorosłych. Wrocław - Warszawa - Kraków: Zakład Narodowy im. Ossolińskich.
4. Wroczyński, R., Pilch, T. (red.). (1974). Metodologia pedagogiki społecznej. Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich.
5. Wroczyński, R. (1965). Praca oświatowa. Rozwój, systemy, problematyka. Warszawa: Nasza Księgarnia.
|