Platformy edukacyjne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-PE-ETR.E-1S.6 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Platformy edukacyjne |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | przedmiot obowiązkowy, zajęcia prowadzone online na Kampusie UMCS |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny realizowane z udziałem nauczyciela akademickiego: Laboratorium online: 15,0 Konsultacje indywidualne: 1,0 - Godziny niekontaktowe (praca własna studenta) Przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych (łączna liczba godzin w semestrze): 8, 0 Przygotowanie się studenta do zaliczeń i/lub egzaminów (łączna liczba godzin w semestrze): 4,0 Studiowanie przez studenta literatury przedmiotu (łączna liczba godzin w semestrze): 2,0 Łączna ilość h = 30 (1 pkt ECTS) |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | W01- W04, K10- K11- udział w dyskusji, wypowiedzi na wskazane tematy dotyczące problematyki poruszanej na zajęciach, odwołanie się do literatury, prezentacja wykonanej pracy, samoocena przygotowanej pracy, U05- U09 - wykonanie zadania na platformie online |
Pełny opis: |
W ramach zajęć studenci zdobywają podstawową wiedzę i umiejętności związane z edukacyjnym wykorzystaniem zasobów internetowych. |
Literatura: |
1. Hyla M.: Przewodnik po e-learningu. Wyd. 4. Warszawa 2012. 2. Plebańska M.: E-learning. Tajniki edukacji na odległość. Warszawa 2011. 3. Latoch-Zielińska M., I. Morawska, Platforma edukacyjna w kształceniu nauczycieli. Na przykładzie platformy www.pwh.umcs.pl. [w:] Myrdzik B., Morawska I., Latoch-Zielińska M., Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. Metodyczny wielogłos o różnych przestrzeniach UMCS Lublin 2016. |
Efekty uczenia się: |
W01 Posługuje się terminologią związaną z edukacyjnym wykorzystaniem zasobów internetowych. K_W02 K_W07 K_W12 W02 Ma wiedzę na temat założeń edukacyjno-wychowawczych portali edukacyjnych. K_W07 W03 Zna narzędzia do tworzenia zasobów edukacyjnych. K_W04 K_W14 W04 Ma wiedzę nt. budowy platformy MOODLE i zna jej zastosowanie. K_W04 K_W07 U05 Analizuje organizację i zasoby wybranych portali edukacyjnych. K_U01 U06 Potrafi edytować nowy kurs na platformie MOODLE. K_U03 K_U04 U07 Potrafi zarządzać treściami kursu na platformie MOODLE. K_U03 K_U04 U08 Potrafi wykorzystać wybrane narzędzia do tworzenia zasobów edukacyjnych. K_U03 K_U04 U09 Stosuje wymogi dostępności przy projektowaniu cyfrowych materiałów edukacyjnych K_U03 K_U04 K10 Dokonuje samooceny własnych kompetencji zawodowych. K_K01 K11 Rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz potrzebę ewaluacji prowadzonych kursów, w celu podnoszenia ich jakości i efektywności. K_K03 K_K06 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-06-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Latoch-Zielińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-06-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Latoch-Zielińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Latoch-Zielińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.