Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-PNJA1-A.N-1S.4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | znajomość języka angielskiego na poziomie B2 |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny zrealizowane z udziałem nauczyciela akademickiego: Konwersatorium: 30 Konsultacje indywidualne: 2 Godziny niekontaktowe (praca własna studenta): Przygotowanie do zajęć: 10 Czas poświęcony na pracę indywidualną (napisanie esejów): 18 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | K_U01: praca pisemna (eseje) K_W01: quiz K_U01, K_U07: aktywność |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z poprawnymi zasadami konstruowania różnorodnych wypowiedzi pisemnych w języku angielskim na poziomie B2 i rozwinięcie umiejętności konstruowania takich wypowiedzi poprzez analizę tekstów anglojęzycznych, poszerzanie słownictwa, zastosowanie odpowiednich struktur gramatycznych oraz leksykalnych a także odpowiedniej retoryki oraz rejestru językowego. |
Literatura: |
Dobór podręczników i materiałów dydaktycznych zależny od prowadzącego |
Efekty uczenia się: |
K_W01, K_U01: Student potrafi scharakteryzować prawidłową budowę akapitu oraz stosować poznane zasady przy tworzeniu własnych tekstów w języku angielskim K_W01, K_U01, K_U03: Student potrafi wskazać różnice między stylem formalnym i nieformalnym oraz użyć ich w praktyce K_W01, K_U01, K_U05, K_U08: Student rozróżnia spójniki i przysłówki zdaniowe oraz wyjaśnia pełnione przez nie funkcje; stosuje spójniki i przysłówki zdaniowe w celu tworzenia spójnego tekstu K_W01, K_U01, K_U03: Student potrafi opisać strukturę oraz cechy charakterystyczne tekstów w języku angielskim, w szczególności takich jak speculating about causes, soultions to a problem. K_K01, K_U01, K_U08: Student potrafi napisać samodzielnie w języku angielskim esej z zastosowaniem odpowiedniego rejestru oraz z zachowaniem poprawności językowej K_W08: Student wyjaśnia pojęcie plagiatu oraz okazuje szacunek dla cudzej własności intelektualnej K_U02, K_U03: Student dokonuje samooceny i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, prowadzenie notatek, stosowanie mnemotechnik, korzystanie z tekstów kultury w języku obcym nowożytnym) K_W05, K_K04: Student posiada świadomość związku między kulturą własną i obcą oraz wrażliwość międzykulturową K_U08: Student posługuje się dosyć bogatym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych), umożliwiającym realizację wymagań w zakresie tematów ujętych w Podstawie Programowej dla szkoły ponadpodstawowej K_U08: Student stosuje strategie kompensacyjne, w przypadku, gdy nie zna lub nie pamięta wyrazu (np. upraszczanie formy wypowiedzi, zastępowanie innym wyrazem, opis) K_W07, K_W04, K_K01, K_K02, K_U02, K_U04, K_U09: Student rozumie potrzebę doskonalenia swoich kompetencji językowych w zakresie konstruowania wypowiedzi pisemnej w języku angielskim w celu kształtowania tej sprawności w uczniach zgodnie z Podstawą Programową kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język obcy nowożytny |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Grzegorz Czemiel, Kateryna Laidler | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.