Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-PNJA1-A.N-1S.5 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka angielskiego - pisanie |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://kampus.umcs.pl/course/view.php?id=26651 |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | Zdany egzamin z Praktycznej Nauki Języka Angielskiego na II roku studiów licencjackich (w przypadku studentów z wymiany Erazmus+ lub innych wymagania zgodne z ustaleniami międzyuczelnianymi) |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych (łączna liczba godzin w semestrze): 15,0 Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie np. konsultacji (łączna liczba godzin w semestrze): 5,0 Przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych (łączna liczba godzin w semestrze): 10,0 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | W01, U01, U02 - pisemne prace zaliczeniowe W01, U01, U02, K01 - aktywność |
Pełny opis: |
Celem modułu jest nabycie przez studentów umiejętności pisania esejów porównawczych, streszczeń i parafraz w języku angielskim na poziomie zaawansowanym. Zaliczenie modułu następuje na podstawie prac pisemnych zlecanych do przygotowania w domu lub pisanych na zajęciach. |
Literatura: |
Alice Oshima and Ann Hogue, "Writing Academic English. Fourth edition." Pearson/Longman 2006. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza W01 student zna cechy streszczenia, parafrazy i cytatu, zasady poprawnego używania spójników i przysłówków zdaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem tych używanych w celu porównania i kontrastu oraz posiada wiedzę na temat struktury oraz cech charakterystycznych dla eseju porównawczego i streszczenia pisanych w języku angielskim, w stopniu określonym dla poziomu C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego K_W11 Umiejętności U01 student potrafi zastosować spójniki i przysłówki, zwłaszcza porównawczo-kontrastywne oraz potrafi napisać samodzielnie w języku angielskim esej porównawczy i streszczenie z zastosowaniem odpowiedniego rejestru oraz z zachowaniem poprawności językowej w celu stworzenia spójnej wypowiedzi pisemnej w języku angielskim w stopniu określonym dla poziomu C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego K_U08 U02 student posługuje się językiem angielskim jako językiem obcym w pisaniu esejów porównawczych i streszczeń w stopniu określonym dla poziomu C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego K_U13 Kompetencje K01 student rozumie potrzebę rozwoju umiejętności pisania przez całe życie - K_K01 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-01 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Sarah Brady, Izabella Kimak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Grzegorz Czemiel, Edyta Frelik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.