Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Promocja w mediach społecznościowych (BN)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: H-PWMS-TCAK-2S.4
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Promocja w mediach społecznościowych (BN)
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny rezalizowane z udziałem nauczyciela:

- konwersatorium 30 KW - 30 godz.

- konsultacje indywidualne - 2 godz.


Godziny niekontaktowe (własna praca studenta):

- studiowanie literatury przedmiotu - 12 godz.

- przygotowanie pracy zaliczeniowej - 8 godz.

- przygotowanie do zaliczenia - 10 godz.

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Udział w dyskusjach problemowych w ramach zajęć (aktywność)

Prace cząstkowe

Praca zaliczeniowa (przentacja)

Pełny opis:

W czasie zajęć Student poznaje różne typy i zasady funkcjonowania mediów społecznościowych. Zdobywa wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych do celów indywidualnych - promocji siebie oraz różnych instytucji kultury. Poznaje język mediów społecznościowych i zasady etycznego funkcjonowania (różnych podmiotów) w mediach społecznościowych.

Literatura:

Barefoot D., Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Warszawa 2011,

Komunikacja w świecie wirtualnym, red. M. Wawrzak-Chodaczek, Toruń 2008.

Ledowoń-Blacha A., Strategiczne podejście do działania w social mediach, Gliwice 2023.

Miotk A., Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Gliwice 2013.

Stawarz-Garcia B., Content marketing i socjal media. Jak przyciągnąć klienta, Warszawa 2018.

Literatura uzupełniająca podawana w miarę konieczności na zajęciach.

Efekty uczenia się:

Student

zna i rozumie:

K_W01 w pogłębionym stopniu specyfikę przedmiotową, najnowsze osiągnięcia i kierunki rozwoju nauk humanistycznych

K_W02 ma szeroką wiedzę ogólną dotyczącą funkcjonowania kultury, w tym kultury internetowej i/lub w Internecie; zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji, w szczególności dotyczące sfery cyberkultury

K_W06 w pogłębionym stopniu zasady działania instytucji kultury, których działanie oparte jest na wykorzystaniu technologii cyfrowych

potrafi:

K_U01 formułować i analizować złożone problemy badawcze, a także syntetyzować różne idee i punkty widzenia z wykorzystaniem wiedzy charakterystycznej dla poszczególnych obszarów badań kultury, w tym kultury cyfrowej

K_U04 dobrać i zastosować właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne. Potrafi wykorzystywać narzędzia cyfrowe do badań współczesnej rzeczywistości kulturowej

K_U07 pełnić rolę lidera w pracach zespołowych; posiada zaawansowane kompetencje informatyczne (cyfrowe) niezbędne do animowania zjawisk w obszarze różnych dziedzin kultury i przemysłu kulturalnego

K_U08 samodzielnie planować i realizować rozwój własny oraz ukierunkowywać innych w tym zakresie

jest gotów do:

K_K01 krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści, uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów i wykorzystywania opinii ekspertów w przypadku trudności

K_K02 uczestniczenia w życiu kulturalnym i korzystania z jego różnorodnych form

K_K03 inspirowania i organizowania działań na rzecz środowisk społeczno-kulturalnych oraz do przedsiębiorczego myślenia i działania

K_K04 odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, tj. przestrzegania zasad etyki zawodowej oraz podtrzymywania etosu zawodu i rozwijania dorobku zawodu

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-06-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Martyna Bakun
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-06-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Beata Maksymiuk-Pacek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-cf0b884f2 (2024-04-02)