Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Tutoring

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: H-T-A.N-2S.3
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Tutoring
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Wymagania wstępne:

Przedmiot przeznaczony dla studentów realizujących Praktykę dydaktyczną H-PRADYD-A.N-2S.3

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

0 punktów ECTS

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

wypowiedź ustna studenta/studentki

Pełny opis:

Tutoring jest formą edukacji opierającej się na pracy w systemie 1 na 1, czyli tutor/prowadzący/prowadząca spotyka się z każdym studentem/każdą studentką indywidualnie.

Celem tutoringu jest zagłębienie się przez jego uczestników w tematy związane z realizowanymi przez studentów praktykami. Dobór tematów uzależniony jest od sytuacji, doświadczeń i problemów, z którymi studenci spotykają się w szkole ponadpodstawowej podczas praktyk. Podczas prowadzonej dyskusji prowadzący prowadzi studenta/studentkę przez proces analizy wybranych problemów, a także asystuje w wypracowaniu potencjalnych rozwiązań. Ponadto, celem tutoringu jest zaangażowanie studenta/studentki w wyrażenie refleksji dotyczących obserwowanych zajęć z języka angielskiego na III etapie edukacji, a także w autorefleksję służącą analizie przeprowadzonych przez siebie lekcji języka angielskiego na III etapie edukacji oraz własnego warsztatu pracy nauczyciela.

Efekty uczenia się:

Kompetencje społeczne:

krytycznie ocenia rozwój swoich kompetencji zawodowych i dostrzega potrzebę ich ciągłego doskonalenia

wyciąga wnioski dotyczące doskonalenia elementów własnego warsztatu pracy poprzez formułowanie krytycznych spostrzeżeń na temat przeprowadzonych lub obserwowanych lekcji języka angielskiego dla uczniów realizujących proces kształcenia na III etapie edukacji

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-03
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 3 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Anna Kiszczak, Małgorzata Krzemińska-Adamek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0