Projekty komunikacyjno-społeczne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-D-2S-PKS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projekty komunikacyjno-społeczne |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Podstawowe umiejętności związane z tworzeniem i zarządzaniem treściami społecznościowymi. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe (realizowane z udziałem nauczyciela akademickiego): Konwersatorium - 30h Godziny niekontaktowe (praca własna studenta): Przygotowanie do zajęć - 20h Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu - 30h Studiowanie literatury przedmiotu - 10h Łączna liczba godzin: 90h (3 ECTS) |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Projekt zaliczeniowy (K_W07, K_U02, K_U05, K_K07) |
Pełny opis: |
Zajęcia przygotowują Studentów i Studentki do zespołowego podejmowania inicjatyw komunikacyjnych, które to projekty cechuje wewnętrzna złożoność oraz obecność ograniczeń czasowo-budżetowych. W sposób szczególny podjęte zostaną następujące zagadnienia: 1-4. Projekt 5-6. Zespół projektowy 7-10. Metodyka (metody kaskadowe i zwinne) 11-12. Spotkania projektowe (zadania i organizacja pracy) 13-14. Identyfikacja i mapowanie konkurentów 15-16. Analiza konkurentów 17-18. Analiza sytuacji wyjściowej i SWOT 19-20. Ustalanie celów i ich priorytetyzacja 21-22. Identyfikacja i empatyzacja odbiorcy 23-24. Ideacja rozwiązań 25-30. Projekt zaliczeniowy |
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. B. Flyvbjerg, D. Gardner, Jak zarządzać dużymi projektami, Warszawa 2023. 2. B. Michalska-Dominiak, P. Grocholiński, Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie, Gliwice 2019. 3. T. Kelley, Sztuka innowacji. Lekcja kreatywności z IDEO, Warszawa 2009. 4. Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek, Badania jako podstawa projektowania user experience, Warszawa 2015. 5. Artykuły z pism i portali branżowych Literatura uzupełniająca: 1. Agile Project Management Handbook 2. UX & Usability Articles, Norman Nielsen Group, https://www.nngroup.com/ |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: > Student lub Studentka zna zasady dotyczące wykorzystania narzędzi marketingu i public relations w procesie projektowania skutecznej komunikacji (K_W07) Umiejętności: > Student lub Studentka potrafi zaprojektować działania komunikacyjne w oparciu o wcześniej przeprowadzony dobór i analizę źródeł (K_U02) > Student lub Studentka umie zorganizować, a następnie zarządzać pracą zespołu projektowego opracowującego krótko- i długofalowe działania komunikacyjne (K_U05) Kompetencje: > Student lub Studentka wykazuje się gotowością do podejmowania działań analitycznych oraz zarządczych w obszarze komunikacji informacyjno-promocyjnej (K_K07) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Karolina Burno-Kaliszuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.