Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

PF1: Crowdfunding w praktyce

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: POL-D-LS-CP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PF1: Crowdfunding w praktyce
Jednostka: Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Wymagania wstępne:

Na fakultet zapraszam Osoby, które interesują się poszukiwaniem sposobów na finansowanie różnorodnych projektów.

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny realizowane z udziałem prowadzącego:


Konwersatorium 15 godzin


Konsultacje indywidualne 1 godzina


- Czas poświęcony na pracę indywidualną:


Przygotowanie do zajęć, studiowanie literatury przedmiotu: 15 godzin


Przygotowania się do zaliczeń: 20 godzin


- Łączna liczba godzin: 50 godzin

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Konserwatorium, aktywność na zajęciach, sesja pytań i odpowiedzi podsumowująca wykonanie ćwiczeń, praca w grupach, praca zaliczeniowa.

Pełny opis:

Celem zajęć jest poznanie sposobu finansowania projektów społecznych jakim jest crowdfunding oraz przeanalizowanie czynników wpływających na sukces kampanii.

Literatura:

1. A. Brunello, Crowfunding. Podręcznik, Warszawa 2016.

2. J. Méric, I. Maque, J. Brabet, International Perspectives on Crowdfunding: Positive, Normative and Critical Theory, Emerald Group Publishing Limited. Bingley, UK 2016.

3. N. H. Thuan, Business Process Crowdsourcing: Concept, Ontology and Decision Support, Springer International Publishing AG, Switzerland 2019.

Efekty uczenia się:

W01 Student potrafi wymienić i scharakteryzować różne formy finansowania społecznościowego K_W18, K_W19, K_W20

W02 Student potrafi przedstawić ewolucję i nakreślić główne kierunki rozwoju crowdfundingu K_W01, K_W02, K_W06, K_W11

U01 Student podejmuje krytyczną analizę kampanii crowdfundingowych odnosząc się także do ich znaczenia w obszarze współczesnej kultury K_U10, K_U11, K_U15, K_U16

U02 Student potrafi zastosować podstawowe narzędzia i techniki perswazji w crowdfundigu K_U12, K_U18, K_U17, K_U19

K01 Student jest świadomy istoty pracy w zespole, zwłaszcza w zakresie tworzenia przekazów perswazyjnych K_K04, K_K08

K02 Student jest świadomy etyczności podejmowanych działań marketingowych w obszarze crowdfundingu K_K01, K_K09

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-03
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Elżbieta Pawlak-Hejno
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0