PF Komunikacja w kryzysie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-NEWM-2N-FKN |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PF Komunikacja w kryzysie |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://politologia.pl |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 10 - godzin kontaktowych z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych. 10 - przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych. 9 - przygotowanie się studenta do zaliczenia. 1 - konsultacje indywidualne. |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Aktywność w trakcie zajęć, Prezentacja zaliczeniowa - przygotowanie i zaprezentowanie projektu |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przybliżenie wiedzy z zakresu komunikowania w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Studenci zapoznają się z etapami wyjścia z sytuacji kryzysowej wizerunku, poznają zasady media relations. W trakcie zajęć zostaną omówione przypadki prawidłowego i błędnego wychodzenia z kryzysu wizerunkowego. |
Literatura: |
Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Warszawa 2007. Jaworska A., Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie, „Nowe Media” 2014, Vol 5. Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, Warszawa 2021. Kochan M., Komunikacja kryzysowa jako czynnik rozwoju kryzysu, „Kultura - Media – Teologia” 2019, nr 4. Kubicz I., Zarządzanie komunikacją w kryzysie - od profilaktyki do sanacji wizerunku. Narzędzia i techniki PR, [w:] Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych niepewności, red. K. Kubiak, Warszawa 2012. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Rozwadowska B., PR - teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2011. Tworzydło D., Procedura zarządzania w kryzysie wizerunkowym w mediach – przeciwdziałanie, reagowanie oraz odzyskiwanie utraconych korzyści, „Studia Medioznawcze” 2017, nr 3. Tworzydło D., Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie, Warszawa 2019. Zelek A., Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie, Warszawa 2003. |
Efekty uczenia się: |
K_W02 - Student zna i rozumie - podstawy teoretyczne oraz wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej dotyczące komunikacji wizerunkowej w kryzysie (P7U_W, P7S_WG). K_U09 - Student potrafi rozwiązywać problemy poznawcze i praktyczne wynikające z sytuacji kryzysu wizerunkowego marki (P7U_U, P7S_UW). K_K03 - Student jest gotów do zdobywania i wykorzystywania posiadanej wiedzy oraz jej krytycznej oceny; uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu komunikacji, PR oraz roli mediów we współczesnej gospodarce rynkowej i komunikowaniu się na rynku produktów i usług oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązywaniem problemów (P7U_K, P7S_KK). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Szwed-Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Szwed-Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.