Strategie marketingowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-NEWM-SM-2N |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Strategie marketingowe |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Podstawowa wiedza z zakresu komunikowania się z użyciem mediow elektronicznych. |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Egzamin ustny |
Pełny opis: |
1) Strategie marketingowe, marketing – podstawowe pojęcia 2) Zintegrowana komunikacja marketingowa 3) Serwisy www 4) Reklama w internecine 5) Social media marketing 6) Content marketing 7) Marketing mobilny 8) Influencer marketing 9) Nowe trendy i narzędzia w e-marketingu; zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu. |
Literatura: |
Charlesworth A., Absolute Essentials of Digital Marketing, New York 2021. Heath R., Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?, GWP, Gdańsk 2008. Kotler M., Cao T, Wang S., Qiao C., Marketing Strategy in the digital age. Applying Kotler’s strategies to digital marketing, New Jersey 2020. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan, Marketing 4.0. Moving from traditional do digital, New Jersey 2017. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan, Marketing 5.0. Technology for Humanity, New Jersey 2021. J. Królewski, P. Sala, E-marketing: współczesne trendy – pakiet startowy, PWN, Warszawa 2014. B. Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, PWN, Warszawa 2017. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: Absolwent zna i rozumie: podstawy teoretyczne oraz wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej dotyczące marketingu i marketingu online, a w szczególności zasady, strategie, taktyki i narzędzia używane w nowoczesnych kampaniach marketingu cyfrowego; K_W01; P7U_W; P7S_WG Umiejętności: Absolwent potrafi: Przystosować istniejące lub opracować nowe metody i narzędzia w zakresie planowania i realizacji działań wizerunkowych, medialnych i e-marketingowych w przedsiębiorstwach, w szczególności potrafi zaktualizować strategie marketingowe ze względu na zmiany w algorytmach wyszukiwarek i mediów społecznościowych w ten sposób, aby planować prowadzić skuteczne kampanie online; K_U03; P7U_U; P7S_UW; K_U04; P6U_U; P6S_UW. Kompetencje społeczne: Absolwent jest gotów do: zdobywania i wykorzystywania posiadanej wiedzy, korzystania z opinii ekspertów oraz krytycznej oceny zgromadzonych informacji i danych w celu opracowania strategii i taktyk marketingowych dostosowanych do zmieniającej się sytuacji na rynku; K_K03; P7U_K; P7S_KK; |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.