Warsztaty storytellingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-NEWM-WST-2N |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Warsztaty storytellingu |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Prace warsztatowe - tworzenie opowieści w trakcie ćwiczeń. Realizacja zadań domowych. Przygotowanie projektu zaliczeniowego. |
Pełny opis: |
Storytelling w literaturze marketingowej jest współcześnie odmieniany przez wszystkie przypadki, a specjaliści starają się znaleźć magiczną formułę na tworzenie opowieści, które mają skutecznie sprzedawać produkty i usługi. Gdyby taki magiczny schemat istniał, wszystkie treści storytellingowe kończyłyby się finalizacją transakcji. Dlatego my nie będziemy szukać magicznych formuł, ale przyjrzymy się dwóm gałęziom wiedzy, które leżą u podstaw budowania interesujących i atrakcyjnych przekazów w formie opowieści: retoryce i sztuce pisania. Przyjrzymy się elementem tworzącym interesujące opowieści i spróbujemy wysnuć wnioski dla siebie na przyszłość. Interesować nas będą 4 bloki zagadnień: temat, bohater, fabuła i środki wyrazu. |
Literatura: |
Monika Górska, Visual storytelling, PWN, wydanie dowolone. Paweł Tkaczyk, Narratologia, PWN, wydanie dowolne. Jacek Wasilewski, Opowieści o Polsce. Retoryka narracji, wyd. Headmade 2012. |
Efekty uczenia się: |
Student zna: K_W04 zasady poprawnego wnioskowania i analizowania zjawisk wynikające z paradygmatów nauk społecznych właściwych dla obszaru nowych mediów P7U_W P7S_WG - storytelling jako orientacja naukowa K_W05 zasady tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości PRowej, marketingowej i komunikacyjnej P7U_W P7S_WK - storytelling w marketingu Student potrafi: K_U01 wykorzystywać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów z zakresu nowych mediów, przez właściwy dobór źródeł informacji oraz metod i narzędzi zarządzania nimi, w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych (ICT); zdobywać informacje, krytycznie ich oceniać i kategoryzować szczególnie w zakresie tworzenia komunikatów o charakterze storytellingowym. K_U08 kierować pracą zespołu, współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych i podejmować wiodącą rolę w zespołach, poprzez budowanie kompetencji i dostarczanie wiedzy niezbędnej do zrozumienia funkcjonowania nowych mediów P7U_U P7S_UO - w zakresie współpracy grupowej w tworzeniu storyellingowego projektu. Student posiada podstawy do: K_K03 zdobywania i wykorzystywania posiadanej wiedzy oraz jej krytycznej oceny; uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu komunikacji, PR oraz roli mediów we współczesnej P7U_K P7S_KK 3 gospodarce rynkowej i komunikowaniu się na rynku produktów i usług oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązywaniem problemów K_K04 myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy - w zakresie analizy i oceny wybranych materiałów warsztatowych. P7U_U P7S_UW |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Pawlak-Hejno | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.