Promocja i PR wydarzeń multimedialnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-PM-2S-PPR |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0211) Techniki audiowizualne i produkcja medialna
|
Nazwa przedmiotu: | Promocja i PR wydarzeń multimedialnych |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://politologia.pl |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 30 - godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych. 30 - przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych. 10 - przygotowanie się studenta do zaliczenia. 20 - konsultacje indywidualne. |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Aktywność w trakcie zajęć, Projekt - Strategia promocji wydarzenia |
Pełny opis: |
Zajęcia mają na celu zapoznanie Studentów z głównymi zasadami public relations. W trakcie zajęć studenci zapoznają się z narzędziami i technikami realizowanymi w ramach zadań PR. Szczególna uwaga zostanie przywiązana do wydarzeń multimedialnych. |
Literatura: |
1.Budzyński W., PR public relations: wizerunek, reputacja, tożsamość, Warszawa 2008. 2. Dayan D., Katz E., Wydarzenia medialne: historia transmitowana na żywo, przeł. A. Sawisz, Warszawa 2008. 3. Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych, red. A. Grzegorczyk, Warszawa 2009. 4. Jabłoński W., Kreowanie informacji: Media relations, Warszawa 2006. 5. Jellinek R., Trzy filary biznesu w internecie: kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych, Rzeszów 2017. 6. Miotk A., Jak internet zmienił public relations?, Warszawa 2007. 7. Rowadowska B., Public relations: teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2009. 8. Tworzydło D., Public relations praktycznie, Rzeszów 2017. 9. Wirtualne targowisko: o reklamie, marketingu i promowanu się w internecie, t. 3., red. K. Cybulska, M. Jarosz, P. Maciaszek, Warszawa 2017. 10. Zduniak A., Event w życiu społecznym i religijnym. Perspektywa socjologiczna, Olsztyn 2018. |
Efekty uczenia się: |
K_W02 - Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu mechanizmy związane z promocją i public relations wydarzeń medialnych (P7U_W, P7S_WG). K_U01 - Student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do identyfikacji i innowacyjnego rozwiązywania problemów w zakresie PR i zadań wynikających z nieprzewidywalności środowiska medialnego (P7U_U, P7S_UW). K_K02 - Student jest gotów do uznania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych (dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa), w tym do korzystania z opinii ekspertów w razie niemożności samodzielnego rozwiązania problemu (P7U_K P7S_KK). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-01 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Szwed-Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Szwed-Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Anna Szwed-Walczak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.