Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Promocja i PR wydarzeń multimedialnych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: POL-PM-2S-PPR
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (0211) Techniki audiowizualne i produkcja medialna Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Promocja i PR wydarzeń multimedialnych
Jednostka: Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Grupy:
Strona przedmiotu: http://politologia.pl
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

30 - godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych.

30 - przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych.

10 - przygotowanie się studenta do zaliczenia.

20 - konsultacje indywidualne.

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Aktywność w trakcie zajęć, Projekt - Strategia promocji wydarzenia

Pełny opis:

Zajęcia mają na celu zapoznanie Studentów z głównymi zasadami public relations. W trakcie zajęć studenci zapoznają się z narzędziami i technikami realizowanymi w ramach zadań PR. Szczególna uwaga zostanie przywiązana do wydarzeń multimedialnych.

Literatura:

1.Budzyński W., PR public relations: wizerunek, reputacja, tożsamość, Warszawa 2008.

2. Dayan D., Katz E., Wydarzenia medialne: historia transmitowana na żywo, przeł. A. Sawisz, Warszawa 2008.

3. Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych, red. A. Grzegorczyk, Warszawa 2009.

4. Jabłoński W., Kreowanie informacji: Media relations, Warszawa 2006.

5. Jellinek R., Trzy filary biznesu w internecie: kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych, Rzeszów 2017.

6. Miotk A., Jak internet zmienił public relations?, Warszawa 2007.

7. Rowadowska B., Public relations: teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2009.

8. Tworzydło D., Public relations praktycznie, Rzeszów 2017.

9. Wirtualne targowisko: o reklamie, marketingu i promowanu się w internecie, t. 3., red. K. Cybulska, M. Jarosz, P. Maciaszek, Warszawa 2017.

10. Zduniak A., Event w życiu społecznym i religijnym. Perspektywa socjologiczna, Olsztyn 2018.

Efekty uczenia się:

K_W02 - Student zna i rozumie w zaawansowanym stopniu mechanizmy związane z promocją i public relations wydarzeń medialnych (P7U_W, P7S_WG).

K_U01 - Student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do identyfikacji i innowacyjnego rozwiązywania problemów w zakresie PR i zadań wynikających z nieprzewidywalności środowiska medialnego (P7U_U, P7S_UW).

K_K02 - Student jest gotów do uznania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych (dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa), w tym do korzystania z opinii ekspertów w razie niemożności samodzielnego rozwiązania problemu (P7U_K P7S_KK).

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-01
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Anna Szwed-Walczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-04
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Anna Szwed-Walczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-03
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Anna Szwed-Walczak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0