Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Komunikacja marketingowa

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: POL-PM-LS-KM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Komunikacja marketingowa
Jednostka: Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Wymagania wstępne:

Brak.

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

4 pkt. ECTS; = 90 godz., w tym 30 godz. kontaktowych z prowadzącym; 30 godz. studiowanie literatury i przygotowywanie się do zajęć; 30 godz. przygotowywanie się do egzaminu.

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Egzamin ustny, przygotowanie planu promocji wybranego przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego.

Pełny opis:

• Pojęcie i ewolucja marketingu i komunkacji marketingowej

• Zachowania konsumenckie

• Segmentacja i targeting

• Pozycjonowanie i różnicowanie oferty

• System informacji marketingowej i badań marketingowych z zastosowaniem internetu i nowych mediów, pomiar efektywności działań marketingowych online i offline

• Zintegrowana komunikacja marketingowa (komunikacja medialna i indywidualizacja i komunikacji i oferty marketingowej)

• Technik marketingowe offline i online

• Reklama w mediach tradycyjnych i w internecie

• Nowe media I ich zastosowanie w marketingu

• Najlepsze kampanie i nowe trendy w marketingu

• Plan promocji przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego (składniki i etapy przygotowania)

Literatura:

Kordowski M. (i in.), Twoja firma widoczna w Internecie, Warszawa 2015.

Kotler P., Marketing. Wydanie jedenaste, Dom Wydawniczy Rebis sp. z o.o., Warszawa 2005.

Królewski J., Sala P., E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa 2014.

Wood B. B., Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.

Żukowski M., Twoja forma w social mediach, Warszawa 2016.

Dziekoński M., Kozielski R., Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Warszawa 2017.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

- absolwent a wiedzę na temat instrumentów i znaczenia marketingu dla rynku, produkcji i konsumpcji treści medialnych (K_W20; S1A_W05, S1A_W06, S1A_W09, S1A_W11);

- Posiada wiedzę z zakresu zasad wykorzystywania zasad i technik komunikacji marketingowej w celu rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości (K_W12; S1A_W11).

Umiejętności:

- skutecznie posługuje się narzędziami komunikacji marketingowej (K_U09; S1A_U06);

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-06-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Nowak-Teter
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2024-02-26 - 2024-06-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Nowak-Teter
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-03
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Nowak-Teter
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-25 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Ewa Nowak-Teter
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3708b8fbb (2024-12-19)