Komunikacja marketingowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-PM-LS-KM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Komunikacja marketingowa |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Brak. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 4 pkt. ECTS; = 90 godz., w tym 30 godz. kontaktowych z prowadzącym; 30 godz. studiowanie literatury i przygotowywanie się do zajęć; 30 godz. przygotowywanie się do egzaminu. |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Egzamin ustny, przygotowanie planu promocji wybranego przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego. |
Pełny opis: |
• Pojęcie i ewolucja marketingu i komunkacji marketingowej • Zachowania konsumenckie • Segmentacja i targeting • Pozycjonowanie i różnicowanie oferty • System informacji marketingowej i badań marketingowych z zastosowaniem internetu i nowych mediów, pomiar efektywności działań marketingowych online i offline • Zintegrowana komunikacja marketingowa (komunikacja medialna i indywidualizacja i komunikacji i oferty marketingowej) • Technik marketingowe offline i online • Reklama w mediach tradycyjnych i w internecie • Nowe media I ich zastosowanie w marketingu • Najlepsze kampanie i nowe trendy w marketingu • Plan promocji przedsięwzięcia komercyjnego lub społecznego (składniki i etapy przygotowania) |
Literatura: |
Kordowski M. (i in.), Twoja firma widoczna w Internecie, Warszawa 2015. Kotler P., Marketing. Wydanie jedenaste, Dom Wydawniczy Rebis sp. z o.o., Warszawa 2005. Królewski J., Sala P., E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN, Warszawa 2014. Wood B. B., Plan marketingowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007. Żukowski M., Twoja forma w social mediach, Warszawa 2016. Dziekoński M., Kozielski R., Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Warszawa 2017. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: - absolwent a wiedzę na temat instrumentów i znaczenia marketingu dla rynku, produkcji i konsumpcji treści medialnych (K_W20; S1A_W05, S1A_W06, S1A_W09, S1A_W11); - Posiada wiedzę z zakresu zasad wykorzystywania zasad i technik komunikacji marketingowej w celu rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości (K_W12; S1A_W11). Umiejętności: - skutecznie posługuje się narzędziami komunikacji marketingowej (K_U09; S1A_U06); |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-06-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-06-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-25 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Ewa Nowak-Teter | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.