Warsztat copywritera
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | POL-PM-LS-Wcp |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Warsztat copywritera |
Jednostka: | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | brak |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe (realizowane z udziałem nauczyciela akademickiego): Konwersatorium - 15h Konsultacje z prowadzącym zajęcia - 1h Godziny niekontaktowe (praca własna studenta): Przygotowanie do zajęć - 4h Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu - 5h Studiowanie literatury przedmiotu - 5h Łączna liczba godzin: 30h (1 ECTS) |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Test zaliczeniowy |
Pełny opis: |
1-2. Cechy i umiejętności wymagane w pracy kreatywnej 3-4. Opis produktu (unikalna cecha sprzedaży, język korzyści) 5-6. Analiza otoczenia rynkowego i grupy docelowej 7-10. Storytelling 11-12. Budowa tekstu reklamowego 13-14. Etyka reklamy 15. Test zaliczeniowy |
Literatura: |
1. Marketing: podręcznik europejski, red. Philip Kotler i zespół, Warszawa 2002. 2. Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk 2004. 3. John Caples, Skuteczna reklama, Kraków 2001. 4. Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk, Copywriting: jak sprzedawać słowem, Warszawa 2013. 5. Marta Spychalska, Marcin Hołota, Słownik sloganów reklamowych, Warszawa 2009. |
Efekty uczenia się: |
K_W02 Student zna i rozumie mechanizmy społeczne, polityczne, ekonomiczne, etyczne i kulturalne funkcjonujące w środowisku medialnym K_U05 Student potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole w celu rozwiązywania problemów i wykonywania zadań praktycznych w zakresie produkcji medialnej K_U10 Student potrafi korzystać z umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych koncepcji artystycznych w zakresie produkcji medialnej oraz stosować efektywne techniki ćwiczenia tych umiejętności, umożliwiające ciągły ich rozwój przez samodzielną pracę K_K07 Student jest gotów do twórczego myślenia oraz samodzielnego podejmowania niezależnych prac w obszarze produkcji medialnej, wykazując się umiejętnością zbierania, analizowania i interpretowania informacji oraz formułowania krytycznej argumentacji |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-01 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agata Fijuth-Dudek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Karolina Burno-Kaliszuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Karolina Burno-Kaliszuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.