Język angielski
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-PE.2SI.16 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://www.jezyki.umcs.pl |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie B2. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe ( z udziałem nauczyciela akademickiego ): 30 godz. na sem. Godziny niekontaktowe: ( praca własna studenta ): 30 godz na sem. -przygotowanie do zajęć - 15 -przygotowanie do testów - 5 -studiowanie literatury - 10 Liczba punktów ECTS dla 30 godzin kontaktowych - 1 Liczba punktów ECTS dla 30 godzin niekontaktowych - 1 Sumaryczna liczba punktów ECTS dla modułu - 2 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | W 01, W 02 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny U 03, U 04, U 05 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny K 06, K 07 - Kolokwia i testy śród semestralne, karta oceny wypowiedzi studenta, egzamin pisemny |
Pełny opis: |
Studenci doskonalą sprawności językowe (czytanie ze zrozumieniem, słuchanie, wypowiedzi ustne), poszerzają wiadomości z zakresu słownictwa specjalistycznego na poziomie B2+. Kurs obejmuje głównie elementy języka specjalistycznego. 60 godzinny moduł językowy w czasie II semestrów pozwala na podniesienie umiejętności językowych i kompetencji studenta zgodnie z wymogami Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. |
Literatura: |
Treger, A; Treger, B Special Education Vocabulary in Use, Poltext, 2018 Treger, A; Treger, B Psychology Vocabulary in Use, Poltext, 2016 McCarthy M, O'Dell F English Vocabulary in Use< Upper-intermediate, 2017 Artykuły dotyczące zagadnień pedagogicznych (The Conversation) |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA 01. Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące znaczenia nauk społecznych oraz dokonań pedagogiki K_W01 K_W02 D.1/E.1.W2. 02. Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym dotyczące dylematów współczesnej cywilizacji oraz zakresu działalności pedagoga i wychowawcy K_W05 D.1/E.1.W4. UMIEJĘTNOŚCI 03. Absolwent potrafi wykorzystać uzyskane informacje do relacjonowania, dyskusji i krytycznej opinii w języku obcym na tematy ogólne i dotyczące pedagogiki K_U01 K_U03 K_U04 D.1/E.1.U3. 04. Absolwent potrafi stworzyć rozbudowaną, stosunkowo biegłą wypowiedź pisemną na tematy ogólne i specjalistyczne z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym, w tym w oparciu o nowoczesne technologie (ICT). K_U02 K_U05 D.1/E.1.U7. 05. Absolwent jest w stanie komunikować się w języku obcym na poziomie B2+ oraz w wyższym w zakresie specjalistycznej terminologii badań wybranych obszarów pedagogiki K_U05 D.1/E.1.U1. KOMPETENCJE SPOŁECZNE 06. Absolwent jest przygotowany do świadomego wyboru kierunku i sposobu doskonalenia własnych umiejętności językowych i właściwego oceniania swoich kompetencji. K_K01 D.1/E.1.K8. 07. Absolwent jest gotów do wykorzystywania znajomości języka obcego w rozwoju zawodowym. K_K03 D.1/E.1.K9. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Rita Nykiel | |
Prowadzący grup: | Rita Nykiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-24 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.