Język angielski
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-PES.MSI.8JA |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0231) Języki obce
|
Nazwa przedmiotu: | Język angielski |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Student powinien wykazywać się znajomością języka angielskiego na poziomie B1/ B1+ |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe ( praca z udziałem nauczyciela akademickiego )- 30 godzin na semestr (30 godzin x 5 semestrów=150 godzin) Godziny niekontaktowe ( praca własna ) - 30 godzin na semestr (30 godzin x 5 semestrów=150 godzin) w tym: - przygotowanie się do zajęć, prace domowe: 15 - studiowanie literatury: 5 - przygotowanie się do testów: 10 Liczba punktów ECTS dla 30 godzin kontaktowych - 1 Liczba punktów ECTS dla 30 godzin niekontaktowych - 1 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | 1. Testy leksykalno-gramatyczne, testy z czytania na zrozumienie, testy ze słuchania na zrozumienie, wypowiedzi ustne/pisemne, sprawdzian zaliczeniowy, egzamin końcowy. |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy studenta i doskonalenie jego umiejętności językowych na poziomie średniozaawansowanym. W trakcie zajęć studenci doskonalą umiejętności językowe ( czytanie ze zrozumieniem, rozumienie ze słuchu, wypowiedzi ustne i pisemne) oraz utrwalają i poszerzają wiadomości z zakresu gramatyki i słownictwa. Po zakończeniu lektoratu studenci osiągają poziom B2, zgodnie ze standardami ESOKJ. |
Literatura: |
ENGLISH FILE 4ED -INTERMEDIATE STUDENTS BOOK Latham-Koenig Christina, Oxenden Clive, wydawnictwo: Oxford University Press 2. Special education vocabulary in use, Anna Treger, Bronisław Treger, wydawnictwo Poltext, 2018 3. Academic Encounters: Life in Society Student's Book: Reading, Study Skills, and Writing Student Edition, Kristine Brown, Susan Hood, Cambridge University Press; 2002 |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA Zna zasady formułowania wypowiedzi na tematy ogólne i bezpośrednio dotyczące pedagogiki specjalnej, stosuje język obcy jako środek wyrazu, buduje swoją wiedzę w aspektach kulturowych, medycznych, psychologicznych , społecznych, wykorzystując materiały obcojęzyczne. UMIEJĘTNOŚCI Potrafi ze zrozumieniem wysłuchać, zanalizować, zbudować wypowiedź w języku obcym, zarówno z obszaru wiedzy ogólnej, jak i z obszaru pedagogiki specjalnej, powinien znać język obcy na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy Potrafi rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, nastawiony jest na samodzielne doskonalenie kompetencji językowych, także przy użyciu technologii cyfrowej. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Świadomie podejmuje sposoby doskonalenia własnych umiejętności językowych, potrafi właściwie ocenić swoje kompetencje, jest zmotywowany do rozwijania swej wiedzy i widzi użyteczność znajomości języka obcego w rozwoju zawodowym |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Jodłowska | |
Prowadzący grup: | Anna Jodłowska, Izabella Niewiadoma | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-02-24 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.