Technologie informacyjno-komunikacyjne w HR
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-RZL.2SI.4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Technologie informacyjno-komunikacyjne w HR |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Wymagania wstępne: | KW_05 - warsztaty realizowane na zajęciach KW_05, K_U02,K_K03 - projekt zaliczeniowy |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 15 godz.- warsztaty realizowane na zajęciach, prace domowe studentów 15 godz. - projekt zaliczeniowy, prace domowe |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Warsztaty realizowane na zajęciach, Projekt zaliczeniowy |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przygotowanie studentów do efektywnego wykorzystania nowoczesnych technologii cyfrowych w procesach zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych narzędzi wspierających tworzenie i implementację multimedialnych komunikatów. Program kursu koncentruje się na rozwijaniu praktycznych umiejętności z zakresu projektowania wizualnej i audiowizualnej komunikacji, które wspierają działania HR w takich obszarach jak employer branding, onboarding, szkolenia oraz zarządzanie zespołem. |
Literatura: |
Przemysław Szews, Infografika w prasie i Internecie, Łódź 2020. Nancy Duarte, Slajd:ologia. Nauka sztuka tworzenia genialnych prezentacji, Gliwice 2011. David Dabner, Sheena Calvert, Anoki Casey, Szkoła projektowania graficznego. Podręcznik dla projektantów, Warszawa 2012. Mark Smiciklas, Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie, Gliwice 2012. Veslava Osińska, Wizualizacja informacji. Studium informatologiczne, Toruń 2016 Kate Crawford, Atlas sztucznej inteligencji. Władza, pieniądze i środowisko naturalne, Kraków 2024 |
Efekty uczenia się: |
KW_05 Posiada pogłębioną wiedzę na temat zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w HR, w tym wykorzystania infografik, interaktywnych narzędzi onboardingowych i AI. Zna metody związane z wykorzystaniem narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych komunikatów multimedialnych oraz ich wpływu na rozwój potencjału pracowniczego i transformację organizacyjną. K_U02 Wykorzystywać wiedzę z zakresu rozwoju zasobów ludzkich, rozszerzoną o krytyczną analizę przydatności narzędzi takich jak sztuczna inteligencja, infografiki, media interaktywne, multimedia oraz mapy narracyjne do opisu i wyjaśniania procesów i zjawisk społecznych. Krytycznie dobierać i wykorzystywać różne źródła informacji oraz zaawansowane techniki ICT, formułując własne opinie, oceny i wnioski, a także dostosowywać metody i narzędzia do specyfiki analizowanych zjawisk. K_K03 Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy i kreatywny, z wykorzystaniem narzędzi takich jak sztuczna inteligencja, infografiki, media interaktywne, multimedia i mapy narracyjne, do organizowania działań na rzecz środowiska społecznego oraz interesu publicznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Radosław Bomba | |
Prowadzący grup: | Radosław Bomba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.