Język angielski
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PS-RZL.2SI.JA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski |
Jednostka: | Wydział Pedagogiki i Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka na poziomie B1+ / B2. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe ( z udziałem nauczyciela akademickiego ): 30 godz. na sem. - Godziny niekontaktowe: ( praca własna studenta ): 30 godz na sem. -przygotowanie do zajęć -przygotowanie do testów -studiowanie literatury Liczba punktów ECTS dla 30 godzin kontaktowych - 2 Liczba punktów ECTS dla 30 godzin niekontaktowych - 2 Sumaryczna liczba punktów ECTS dla modułu – 4 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | 1.Prezentacje. 2.Wypowiedzi ustne. 3.Kolokwium semestralne. 4.Pisemny egzamin końcowy. |
Pełny opis: |
Lektorat z języka ogólnego z elementami języka specjalistycznego jest przeznaczony dla studentów na poziomie średnio-zaawansowanym. Celem zajęć jest doskonalenie i poszerzanie umiejętności językowych studenta poprzez ćwiczenie sprawności mówienia (przedstawianie i uzasadnianie opinii, relacjonowanie wydarzeń, opisywanie zjawisk, poprawne komunikowanie się w obrębie tematyki związanej z życiem codziennym, zainteresowaniami, uczuciami, doświadczeniami, planami i ambicjami oraz dyskusje na tematy ogólne i specjalistyczne), czytania ze zrozumieniem (teksty ogólne oraz z obszaru studiowanej dziedziny), rozumienia i interpretowania wypowiedzi ustnych oraz wypowiadania się na tematy ogólne i specjalistyczne Jednocześnie lektorat utrwali i rozszerzy wiadomości z zakresu gramatyki i leksyki języka angielskiego oraz rozwinie znajomość wybranych aspektów języka specjalistycznego. Po zakończeniu kursu student osiągnie poziom B2+ według standardów Europejskiego |
Literatura: |
1.Artykuły z internetu. 2.Materiały własne. 3.English Vocabulary in Use, Michael McCarthy,,Felicity O'Dell,Cambridge,2003 4.Academc Vocabulary in Use, M.McCarthy,,F.ODell,Cambridge,2010 |
Efekty uczenia się: |
U01 Absolwent potrafi analizować i interpretować treści zawarte w materiałach żródłowych dotyczących różnych aspektów funkcjonowania ludzi w sytuacji pracy oraz formułować opinie i brać udział w dyskusjach na ich temat. U02 Absolwent potrafi koordynować pracę zespołu oraz angażować grupę do realizacji zadań zespołowych. U03 Absolwent potrafi posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz wyższym stopniu słownictwem specjalistycznym z zakresu wybranych obszarów pedagogiki i psychologii,w szczególności w zakresie rozwoju zasobów ludzkich. W01 Absolwent w pogłębionym stopniu zna i rozumie zasady formułowania wypowiedzi w języku obcym na tematy ogólne oraz związane z wybranymi obszarami pedagogiki i psychologii. W02 Absolwent zna podstawową terminologie związaną z rozwojem zasobów ludzkich. W03 Absolwent ma wiedzę na temat wybranych aspektów zjawisk i problemów związanych z rozwojem potencjału pracowniczego. KOMPETENCJE SPOŁECZNE K01 Absolwent jest gotów do stałego samokształcenia i samodoskonalenia w zakresie kompetencji językowych. K02 Absolwent ma świadomość znaczenia języka obcego dla poszerzania wiedzy,podnoszenia kwalifikacji zawodowych i własnego rozwoju intelektualnego. K03 Absolwent jest gotów do przestrzegania zasad właściwego zachowania w czasie pracy zespołowej.Odnosi się z szacunkiem do poglądów i wartości wyznawanych przez innych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Niewiadoma | |
Prowadzący grup: | Izabella Niewiadoma | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.