Logistyka dystrybucji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | E-LG-2S-O.5 |
Kod Erasmus / ISCED: |
(brak danych)
/
(0414) Marketing i reklama
|
Nazwa przedmiotu: | Logistyka dystrybucji |
Jednostka: | Wydział Ekonomiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Znajomość podstaw z zakresu marketingu |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego): - wykład 15h - ćwiczenia 15h Łącznie: 30h/ 3ECTS Godziny niekontaktowe (praca własna studenta): studiowanie literatury 15h/ 1 ECTS przygotowanie się do zaliczenia wykładu i ćwiczeń 40h/ 1 ECTS przygotowanie się do zaliczenia ćwiczeń 40h/1 ECTS Łącznie: 95h/2 ECTS Sumarycznie: 125h/5 ECTS |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | Umiejętności: Analiza przykładów Wiedza: Zaliczenie pisemne |
Pełny opis: |
Przedmiot przygotowany dla kierunku Logistyka mający na celu szczegółowe zaprezentowanie istoty dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingowych przedsiębiorstwa. Przedmiot obejmuje wykład oraz ćwiczenia, na których zgłębiane oraz wyjaśniane na przykładach są zagadnienia prezentowane na wykładzie. |
Literatura: |
LLiteratura podstawowa: Lipowski M., Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2016. Pisz I., Sęk T., Zielecki W., Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2013 Literatura uzupełniająca: M. Trenz, Multichannel commerce. A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels, Springer; 2015th edition. Specjalistyczne czasopisma naukowe: - J. Vogel, M. Paul, (2015). One firm, one product, two prices: Channel-based price differentiation and customer retention, Journal of Retailing and Consumer Services, vol. 27. - Trampe, D., Konuş, U. & Verhoef, P. C. (2014). Customer Responses to Channel Migration Strategies Toward the E-channel. Journal of Interactive Marketing, Vol. 28(4). - Verhoef, P. C., Kannan, P. K., & Inman, J. J. 2015. From multi-channel retailing to omni-channel retailing. Introduction to the special issue on multichannel retailing. Journal of Retailing, Vol. 91(2). - Lipowski, M. and Bondos, I., The influence of perceived media richness of marketing channels on online channel usage: Intergenerational differences, "Baltic Journal of Management" 2018, Vol. 13 No. 2. |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA - Student zna i rozumie W1 - w stopniu pogłębionym koncepcje i metody logistyki w zakresie marketingowo rozumianej dystrybucji (K_W01) W2 - w pogłębionym stopniu działania organizacji logistycznych we współczesnych uwarunkowaniach gospodarki światowej (K_W02) W3 - zasady formułowania i rozwiązywania problemów związanych z logistyką dystrybucji z uwzględnieniem możliwości wykorzystania zaawansowanych technologii ICT (K_W04) W4 - zaawansowane metody i narzędzia gromadzenia i przetwarzania danych na potrzeby realizacji procesów związanych z logistyką dystrybucji (K_W06) W5 - w stopniu pogłębionym przebieg i skutki zjawisk determinujących zmiany tendencji w zakresie logistyki dystrybucji (K_W07) UMIEJĘTNOŚCI - Student potrafi: U1 - identyfikować i opisywać nowe zjawiska zachodzące w obszarze logistyki dystrybucji (K_U01) U2 - komunikować się z otoczeniem z wykorzystaniem specjalistycznej terminologii z zakresu logistyki dystrybucji (K_U06) U3 - wykorzystywać nabytą wiedzę do rozwiązywania praktycznych problemów z zakresu logistyki dystrybucji (K_U03) WIEDZA:K_W01, K_W02, K_W04, K_W06, K_W07, UMIEJĘTNOŚCI: K_U01, K_U06, K_U03 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-03 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kalina Grzesiuk | |
Prowadzący grup: | Kalina Grzesiuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.