Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-marketing

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: E-Z-2N-SIWAiB.8
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: E-marketing
Jednostka: Katedra Marketingu
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Wymagania wstępne:

Zaliczenie przedmiotów: Podstawy marketingu.

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

a) godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego):

łącznie: 9g/2 ECTS, w tym:

- wykład 9 g / 1 ECTS

b) godziny niekontaktowe (praca własna studenta):

łącznie 15 g/1 ECTS, w tym:

- przygotowanie studiów przypadku 10 g/1 ECTS

- przygotowanie do zaliczenia pisemnego 5g/0 ECTS

Sumaryczna ilość godzin dla przedmiotu: 24 g

Sumaryczna ilość punktów ECTS dla przedmiotu: 2 ECTS

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

- dyskusja dydaktyczna

- studia przypadku indywidualne i grupowe

- zaliczenie pisemne

Pełny opis:

Rolą wykładu jest zapoznanie studenta z miejscem działań Emarketingowych,

w tym w mediach społecznościowych we

współczesnych strategiach marketingowych oraz z głównymi

narzędziami E-marketingu. Dodatkowo studenci realizują studia

przypadku jako ocenianą pracę własną.

Literatura:

1. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, pod red. J.

Królewskiego i P. Sali, WN PWN, Warszawa 2014

2. eMarketing. The Essential Guide to Marketing in a Digital World,

Rob Stokes [ed.] 5th Ed. [ebook, dostępne:

http://www.redandyellow.co.za/product/textbook-digital/

3. Grzegorz Mazurek, Znaczenie wirtualizacji marketingu w

sieciowym kreowaniu wartości, Poltext, Warszawa 2012,

4. Grzegorz Mazurek, Blogi i wirtualne społeczności –

wykorzystanie w marketingu, Oficyna Wolters Kluwer Business,

Kraków, 2008.

Efekty uczenia się:

Wiedza:

-Posiada pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych, WIEDZA

ekonomicznych oraz mechanizmów oddziałujących na zachowania

konsumenta, pracownika i przedsiębiorcy

-Zna w sposób pogłębiony metody, techniki i narzędzia właściwe dla

zarządzania pozwalające na pozyskiwanie i analizę danych społecznogospodarczych

-Zna metody oceny efektywności i skuteczności organizacji w

poszczególnych obszarach funkcjonalnych

-Ma pogłębioną wiedzę o znaczeniu norm i standardów w

poszczególnych obszarach działalności organizacji (normy pracy,

systemy norm jakości, standardy rachunkowości, itp.)

-Posiada rozszerzoną wiedzę na temat roli kultury, etyki i nowoczesnych

technologii w procesach przemian współczesnych organizacji

-Zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności

przemysłowej i prawa autorskiego oraz zarządzania kapitałem

intelektualnym

Umiejętności:

-Potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych

procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz stawiać proste

hipotezy badawcze i dokonywać ich weryfikacji

-Potrafi stosować metody zarządzania strategicznego i audytu do

doskonalenia organizacji

-Potrafi wykorzystywać metody ilościowe i jakościowe w prognozowaniu

złożonych procesów społeczno-gospodarczych

-Wykorzystuje zdobytą wiedzę do skutecznego zarządzania

funkcjonalnymi obszarami organizacji

-Potrafi zaproponować rozwiązania i uczestniczyć w procesach

podejmowania decyzji

-Posiada pogłębioną umiejętność efektywnego zarządzania

powierzonymi zasobami i dokonywać krytycznej analizy skuteczności i

przydatności stosowanej wiedzy

Kompetencje społeczne:

-Potrafi współdziałać i pracować w zespołach, organizacjach i

instytucjach, pełniąc w nich różne role

-Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy

-Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny i

przestrzegania zasad etyki zawodowej

-Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, uzupełnia i

doskonali nabytą wiedzę i umiejętności rozszerzone o wymiar

interdyscyplinarny

-Umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznogospodarczych

i przewidywać ich skutki

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)