E-marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | E-Z-2N-SIWAiB.8 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | E-marketing |
Jednostka: | Katedra Marketingu |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Zaliczenie przedmiotów: Podstawy marketingu. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | a) godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego): łącznie: 9g/2 ECTS, w tym: - wykład 9 g / 1 ECTS b) godziny niekontaktowe (praca własna studenta): łącznie 15 g/1 ECTS, w tym: - przygotowanie studiów przypadku 10 g/1 ECTS - przygotowanie do zaliczenia pisemnego 5g/0 ECTS Sumaryczna ilość godzin dla przedmiotu: 24 g Sumaryczna ilość punktów ECTS dla przedmiotu: 2 ECTS |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | - dyskusja dydaktyczna - studia przypadku indywidualne i grupowe - zaliczenie pisemne |
Pełny opis: |
Rolą wykładu jest zapoznanie studenta z miejscem działań Emarketingowych, w tym w mediach społecznościowych we współczesnych strategiach marketingowych oraz z głównymi narzędziami E-marketingu. Dodatkowo studenci realizują studia przypadku jako ocenianą pracę własną. |
Literatura: |
1. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, pod red. J. Królewskiego i P. Sali, WN PWN, Warszawa 2014 2. eMarketing. The Essential Guide to Marketing in a Digital World, Rob Stokes [ed.] 5th Ed. [ebook, dostępne: http://www.redandyellow.co.za/product/textbook-digital/ 3. Grzegorz Mazurek, Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Poltext, Warszawa 2012, 4. Grzegorz Mazurek, Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków, 2008. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: -Posiada pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych, WIEDZA ekonomicznych oraz mechanizmów oddziałujących na zachowania konsumenta, pracownika i przedsiębiorcy -Zna w sposób pogłębiony metody, techniki i narzędzia właściwe dla zarządzania pozwalające na pozyskiwanie i analizę danych społecznogospodarczych -Zna metody oceny efektywności i skuteczności organizacji w poszczególnych obszarach funkcjonalnych -Ma pogłębioną wiedzę o znaczeniu norm i standardów w poszczególnych obszarach działalności organizacji (normy pracy, systemy norm jakości, standardy rachunkowości, itp.) -Posiada rozszerzoną wiedzę na temat roli kultury, etyki i nowoczesnych technologii w procesach przemian współczesnych organizacji -Zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz zarządzania kapitałem intelektualnym Umiejętności: -Potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz stawiać proste hipotezy badawcze i dokonywać ich weryfikacji -Potrafi stosować metody zarządzania strategicznego i audytu do doskonalenia organizacji -Potrafi wykorzystywać metody ilościowe i jakościowe w prognozowaniu złożonych procesów społeczno-gospodarczych -Wykorzystuje zdobytą wiedzę do skutecznego zarządzania funkcjonalnymi obszarami organizacji -Potrafi zaproponować rozwiązania i uczestniczyć w procesach podejmowania decyzji -Posiada pogłębioną umiejętność efektywnego zarządzania powierzonymi zasobami i dokonywać krytycznej analizy skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy Kompetencje społeczne: -Potrafi współdziałać i pracować w zespołach, organizacjach i instytucjach, pełniąc w nich różne role -Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy -Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej -Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, uzupełnia i doskonali nabytą wiedzę i umiejętności rozszerzone o wymiar interdyscyplinarny -Umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznogospodarczych i przewidywać ich skutki |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.