Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kreatywność w biznesie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: F-KS.35
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Kreatywność w biznesie
Jednostka: Wydział Filozofii i Socjologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Wymagania wstępne:

kreatywne podejście do tworzenia produktów i usług

Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

K_W02 – zadania i ćwiczenia

K_W05 – zadania i ćwiczenia

K_U04 - studia przypadków, ćwiczenia

K_U08 - studia przypadków, ćwiczenia, przygotowanie projektu

K_K02 - studia przypadków, ćwiczenia, praca zespołowa

K_K04 - studia przypadków, ćwiczenia, praca zespołowa


Pełny opis:

Celem konwersatorium jest zapoznanie studentów z społeczno- kulturowymi uwarunkowania kreatywności, z zasadami kreatywności w biznesie, modelami i metodami tworzenia i wdrażania kreatywnych pomysłów, projektowaniem kreatywnych miejsc pracy, metodami pobudzania kreatywności pracowników, oraz zasadami kreatywnego zarządzania

Literatura:

1. J. Falzagić, Kreatywni w biznesie, wyd. poltext, 2015

2.A. Osterwalder, Y. Pigneur, Tworzenie modeli biznesowych, wyd. Helion,

3. D. Gray, S. Brown, J. Macanufo, Gamestroming, gry biznesowe dla innowatorów, Warszawa 2010,

4. Zarządzanie innowacją, Harvard Business Review, wyd. Helion, Gliwice 2006

Efekty uczenia się:

Wiedza

zna i rozumie w zaawansowanym stopniu koncepcje człowieka jako podmiotu kreatywnego oraz koncepcje kreatywności indywidualnej i społecznej - K_W02 -

zna i rozumie w zaawansowanym stopniu różne uwarunkowania kreatywności, oraz zasady inspirowania i rozwijania różnych form aktywności indywidualnej i społecznej K_W05

Umiejętności

potrafi przedstawiać różne pomysły, propozycje rozwiązań problemów, s nowy kreatywny sposób K_U04

potrafi współpracować w grupie i przyjmować w niej różne role pracując nad projektami K_U08

Kompetencje społeczne

jest gotów do diagnozowania problemów społecznych i szukania kreatywnych ich rozwiązań w organizacjach K_K02

jest gotów do promowania postaw przedsiębiorczych w organizacjach K_K04

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-27 - 2023-06-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Elżbieta Szul
Prowadzący grup: Elżbieta Szul
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-26 - 2024-06-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Elżbieta Szul
Prowadzący grup: Elżbieta Szul
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-cf0b884f2 (2024-04-02)