Promocja i reklama
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | F-S-258 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Promocja i reklama |
Jednostka: | Wydział Filozofii i Socjologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie konsultacji - 1 Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych - 30 Przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych - 5 Przygotowanie się studenta do zaliczeń i/lub egzaminów - 10 Studiowanie przez studenta literatury przedmiotu - 10 |
Pełny opis: |
celem wykładu jest zapoznanie studentów z celami i formami promocji, zasadami przygotowywania kampanii reklamowych, modelami oddziaływania na odbiorców, oraz prawnymi aspektami promocji |
Literatura: |
1. Cenker Ewa: Public relations. Poznań: Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej 2002. 2. Sutherland Max, Sylvester Alice K.: Reklama a umysł konsumenta. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN 2003. 3. Wiktor Jan W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa: PWN 2005. 4. Sztucki Tadeusz: Promocja: sztuka pozyskiwania nabywców. Warszawa: Placet 1995. 5. Jachnis Anna, Terelak Jan: Psychologia konsumenta i reklamy. Bydgoszcz: Oficyna Wydawnicza Branta 1998. 6. Czarnecki Adam, Korsak Rafał: Planowanie mediów w kampaniach reklamowych. Warszawa: PWE 2001. 7. Stone Merlin, Bond Alison, Blade Elizabeth: Marketing bezpośredni i interaktywny. Warszawa: PWE 2006. 8. Kall Jacek: Silna marka. Istota i kreowanie. Warszawa: PWE 2001. 9. Kall Jacek: Reklama. Warszawa: PWE 1998. 10. Albin Krzysztof: Reklama: przekaz, odbiór, interpretacja. Warszawa – Wrocław: PWN 2000. 11. Golka Marian: Świat reklamy. Puszczykowo: Artia 1994. 12. Kozłowska Anna: Reklama: socjotechnika oddziaływania. Warszawa: SGH 2001. 13. Pitrus Andrzej: Zrozumieć reklamę. Kraków: 2001. 14. Jones Philip J.: Jak działa reklama. Gdańsk: GWP 2004. 15. Białecki Piotr, Tuchołka Hubert: Nieuczciwa lub zakazana reklama. Warszawa: Wyd. C.H. Beck 2002 |
Efekty uczenia się: |
Zna formy i zasady promocji oraz rodzaje i funkcje reklamy - K_W03 S1P_W02 Zna modele oddziaływania reklam na odbiorców i zasady przygotowywania przekazów reklamowych - K_W09 S1P_W07 Potrafi Wyznaczyć cele promocji i kampanii reklamowej z wykorzystaniem różnych instrumentów promocji i reklamy - K_U04 S1P_U04 Potrafi wskazać na grupy odbiorców określonych przekazów reklamowych - K_U02 S1P_U02 Jest przygotowany do pracy w zespole - K_K03 S1P_K02 Przyjmuje postawę kreatywną i odpowiedzialną za powierzone zadania - K_K04, K_K07 S1P_K03, S1P_K06 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.