E-marketing w działalności informacyjnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-EMDI-AI-2S.1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | E-marketing w działalności informacyjnej |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Wymagania wstępne: | Aktualny status studenta. |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny w wykładowcą - wykład: 15 godzin - konwersatorium: 15 godzin - konsultacje indywidualne: 2 godziny po wcześniejszym ustaleniu z Wykładowcą Praca samodzielna Studenta: - wykonywanie prac projektowych (w tym prac cząstkowych oraz projektu finałowego na zaliczenie zajęć konwersatoryjnych): 30 godzin - studiowanie literatury przedmiotu: 30 godzin - przygotowanie do egzaminu: 28 godzin - bieżące przygotowanie do zajęć: 30 godzin Łączna liczba godzin: 150 |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | - Ocena jakości wykonania zadań cząstkowych oraz projektu zaliczeniowego; - ocena z egzaminu pisemnego po zakończeniu kursu; - ocena zgodności ze standardem określonym przez prowadzącego zajęcia. |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z metodami i technikami marketingu prowadzonego w Internecie - na przykładzie działalności informacyjnej. |
Literatura: |
1. Biblia eBiznesu 2. Nowy Testament, OnePress 2016. 2. Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu - https://www.artefakt.pl/blog/sem/marketing-internetowy-kompleksowy-przewodnik. 3. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN 2016. 4. Marketing internetowy - https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/biznes/marketing-internetowy 5. Krzysztof Marzec, Narzędzia Google dla e-commerce, OnePress 2016. 6. Marcin Żukowski, Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, OnePress 2018. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza KW_01Student ma pogłębioną wiedzę na temat nowych mediów i ich roli we współczesnych działaniach marketingowych, a także wiedzę z zakresu marketingu tradycyjnego (w tym: promocji, reklamy, PR i cyfrowego), rozumie i potrafi usytuować w jej obrębie zagadnienia dotyczące teorii, ewolucji i współczesnych form e-marketingu, . -KW_02 Student zna i rozumie teorie naukowe, kierunki rozwoju oraz metodologię badań nad współczesnymi formami marketingu. - KW_07 Absolwent zna i rozumie podstawowe ekonomiczne, prawne, etyczne oraz inne uwarunkowania różnych rodzajów działań związanych z prowadzeniem działalności z zakresu digital marketingu. - KW_08 Absolwent zna i rozumie zasady stosowania narzędzi i strategii marketingowych w promocji usług i zasobów informacyjnych Umiejętności: KU_01 Absolwent posiada pogłębione umiejętności badawcze pozwalające na krytyczną analizę i twórcze rozwiązywanie problemów z zakresu e-marketingu. KU_05 Absolwent potrafi samodzielnie planować własne uczenie się przez całe życie, ukierunkowywać innych w tym zakresie oraz rozwijać zdolności związane z karierą zawodową w sferze e-marketingu. KU_06 Absolwent rozwija umiejętności współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych oraz podejmowania wiodącej roli w zespole, jak również kierowania nim. KU_08 Student posiada pogłębione umiejętności rozpoznawania i interpretowania współczesnych zjawisk i procesów komunikacji społecznej, wizualnej, informacyjnej i medialnej w kontekście działań marketingowych. Kompetencje społeczne K_K01 Absolwent powinien uznawać znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów, samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy z zakresu e-marketingu i zasięgania opinii ekspertów w dziedzinach pokrewnych. K_K04 Student rozwija kompetencje w zakresie działania w sposób przedsiębiorczy. K_K07 Student przygotowuje się do udziału w tworzeniu i realizacji prostych projektów marketingowych, planowania i realizowania kreatywnych elementów kampanii reklamowej, zna podstawy copywritingu i umie je zastosować w praktycznych działaniach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-01 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dorota Filar | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Dorota Filar | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.