Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-marketing w działalności informacyjnej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: H-EMDI-AI-2S.1
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: E-marketing w działalności informacyjnej
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Wymagania wstępne:

Aktualny status studenta.

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny w wykładowcą

- wykład: 15 godzin

- konwersatorium: 15 godzin

- konsultacje indywidualne: 2 godziny po wcześniejszym ustaleniu z Wykładowcą


Praca samodzielna Studenta:

- wykonywanie prac projektowych (w tym prac cząstkowych oraz projektu finałowego na zaliczenie zajęć konwersatoryjnych): 30 godzin

- studiowanie literatury przedmiotu: 30 godzin

- przygotowanie do egzaminu: 28 godzin

- bieżące przygotowanie do zajęć: 30 godzin

Łączna liczba godzin: 150


Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

- Ocena jakości wykonania zadań cząstkowych oraz projektu zaliczeniowego;

- ocena z egzaminu pisemnego po zakończeniu kursu;

- ocena zgodności ze standardem określonym przez prowadzącego zajęcia.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest zapoznanie z metodami i technikami marketingu prowadzonego w Internecie - na przykładzie działalności informacyjnej.

Literatura:

1. Biblia eBiznesu 2. Nowy Testament, OnePress 2016.

2. Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu - https://www.artefakt.pl/blog/sem/marketing-internetowy-kompleksowy-przewodnik.

3. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN 2016.

4. Marketing internetowy - https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/biznes/marketing-internetowy

5. Krzysztof Marzec, Narzędzia Google dla e-commerce, OnePress 2016.

6. Marcin Żukowski, Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, OnePress 2018.

Efekty uczenia się:

Wiedza

KW_01Student ma pogłębioną wiedzę na temat nowych mediów i ich roli we współczesnych działaniach marketingowych, a także wiedzę z zakresu marketingu tradycyjnego (w tym: promocji, reklamy, PR i cyfrowego), rozumie i potrafi usytuować w jej obrębie zagadnienia dotyczące teorii, ewolucji i współczesnych form e-marketingu, .

-KW_02 Student zna i rozumie teorie naukowe, kierunki rozwoju oraz metodologię badań nad współczesnymi formami marketingu.

- KW_07 Absolwent zna i rozumie podstawowe ekonomiczne, prawne, etyczne oraz inne uwarunkowania różnych rodzajów działań związanych z prowadzeniem działalności z zakresu digital marketingu.

- KW_08 Absolwent zna i rozumie zasady stosowania narzędzi i strategii marketingowych w promocji usług i zasobów informacyjnych

Umiejętności:

KU_01 Absolwent posiada pogłębione umiejętności badawcze pozwalające na krytyczną analizę i twórcze rozwiązywanie problemów z zakresu e-marketingu.

KU_05 Absolwent potrafi samodzielnie planować własne uczenie się przez całe życie, ukierunkowywać innych w tym zakresie oraz rozwijać zdolności związane z karierą zawodową w sferze e-marketingu.

KU_06 Absolwent rozwija umiejętności współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych oraz podejmowania wiodącej roli w zespole, jak również kierowania nim.

KU_08 Student posiada pogłębione umiejętności rozpoznawania i interpretowania współczesnych zjawisk i procesów komunikacji społecznej, wizualnej, informacyjnej i medialnej w kontekście działań marketingowych.

Kompetencje społeczne

K_K01 Absolwent powinien uznawać znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów, samodzielnego pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy z zakresu e-marketingu i zasięgania opinii ekspertów w dziedzinach pokrewnych.

K_K04 Student rozwija kompetencje w zakresie działania w sposób przedsiębiorczy.

K_K07 Student przygotowuje się do udziału w tworzeniu i realizacji prostych projektów marketingowych, planowania i realizowania kreatywnych elementów kampanii reklamowej, zna podstawy copywritingu i umie je zastosować w praktycznych działaniach.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-01
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Dorota Filar
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-04
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Dorota Filar
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-3dcdfd8c8 (2024-03-25)