Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Etykieta w wydawnictwie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: H-EW-ETR.W-1S.2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Etykieta w wydawnictwie
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: Przedmioty obowiązkowe, specjalność: Wydawnictwo, sem. 2
Punkty ECTS i inne: 1.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Wymagania wstępne:

nie dotyczy

Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS:

Godziny realizowane z udziałem nauczyciela akademickiego:

konwersatorium: 15,0

konsultacje indywidualne: 1,0

Godziny niekontaktowe (praca własna studenta):

przygotowanie do zajęć dydaktycznych: 7,0

przygotowanie do zaliczenia: 5,0

studiowanie literatury przedmiotu: 2,0

Łączna liczba godzin: 30,0


Sposób weryfikacji efektów kształcenia:

Prace cząstkowe - W1, W2, U1, U2

Aktywność na zajęciach - K1, K2.

Pełny opis:

Konwersatorium poświęcone jest zasadom zachowania w relacjach służbowych z pracownikami i klientami wydawnictwa. Zajęcia przygotowują do profesjonalnych relacji z wydawnictwem.

Literatura:

1.Barcz J., Libera B., Urzędnik i biznesmen w środowisku międzynarodowym. Wybrane aspekty pragmatyki zawodowej, Warszawa 2007.

2.Cook R. A., Cook G. O., Yale L. J., Etykieta biznesu, Warszawa 2009.

3.Ikanowicz C., Etykieta biznesmena, Warszawa 2010.

4.Ikanowicz C., Protokół i dobre obyczaje menedżera, Toruń 2000.

5.Mildner P., Podstawy etykiety, czyli wiza do Świata Biznesu, Warszawa 2000.

6.Mole J., W tyglu Europy. Wzorce i bariery kulturowe w przedsiębiorstwach, Warszawa 2000.

7.Munter M., Netzley M., Organizacja spotkań. Przewodnik, Warszawa 2009..

8.Sabath A. M., Savoir-vivre w biznesie. Nowoczesne rady na miarę XXI wieku, Warszawa 2002.

Efekty uczenia się:

W1 student ma podstawową wiedzę o strukturze wydawnictwa i relacjach między pracownikami wydawnictwa K_W05

W02 student posiada podstawową wiedzę na temat funkcjonowania wydawnictwa i zachowań obowiązujących w relacjach zawodowych K_W07

U1 student potrafi skutecznie i zgodnie z zasadami savoir-vivre'u zachować się w typowych sytuacjach profesjonalnych K_U05

U2 student potrafi świadomie kreować własny wizerunek profesjonalny K_U08

K1 student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności do rozstrzygania dylematów związanych z odpowiednim zachowaniem się w pracy zawodowej K_K03

K2 student świadomie kształtuje własne zainteresowania zagadnieniami poprawności zachowania K_K04

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)

Okres: 2025-02-25 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Monika Gabryś-Sławińska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0