Gramatyka w komunikacji językowej 1. języka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | H-GKJ1J-LS.T-1S.1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Gramatyka w komunikacji językowej 1. języka |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Wymagania wstępne: | Wymagany poziom zaawansowania: B1 Student posiada biegła znajomość struktur gramatycznych, potrafi konstruować poprawne zdania gramatyczne oraz płynnie posługuje sie tymi strukturami w wypowiedzi ustnej |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | 60 h (30h +30h) PUNKTY ECTS 2+3 (semestr zimowy i letni) • Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie np. konsultacji (łączna liczba godzin w semestrze): None • Godziny kontaktowe z prowadzącym zajęcia realizowane w formie zajęć dydaktycznych (łączna liczba godzin w semestrze): 30/30 • Przygotowanie się studenta do zajęć dydaktycznych (łączna liczba godzin w semestrze): None • Przygotowanie się studenta do zaliczeń i/lub egzaminów (łączna liczba godzin w semestrze): None • Studiowanie przez studenta literatury przedmiotu (łączna liczba godzin w semestrze): None |
Sposób weryfikacji efektów kształcenia: | WERYFIKACJA KOŃCOWA: egzamin pisemny po II. semestrze (obejmujący dwa semestry) WERYFIKACJA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA NA ETAPIE SEMESTRALNYM: 1. Ocena ciągła (bieżące przygotowanie do zajęć i aktywność) 2. Obecność na zajęciach 3. zaliczenia pisemne w I. i II. semestrze |
Pełny opis: |
Zagadnienia realizowane w ramach modułu obejmują treści nauczania zawarte w Podstawie Programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, branżowej szkoły I stopnia dla przedmiotu język angielski Niniejszy przedmiot skierowany jest do studentów I roku lingwistyki stosowanej i ma na celu ugruntowanie oraz usystematyzowanie nabytej w szkole średniej wiedzy z gramatyki praktycznej oraz poszerzenie znajomości struktur gramatycznych, niezbędnych w swobodnym procesie komunikowania się w języku angielskim w różnych sytuacjach. |
Literatura: |
Literatura: 1. Evans, V.1998.CPE Use of English. Examination Practice. Express Publishing. 2. Hewings, M. 1999.Advanced Grammar in Use. Cambridge University Press. 3. Scott-Barrett, F. 2002.New Proficiency Use of English. Longman. 4. Side, R. and Wellman, G. 2002.Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency.Longman. 5. Forsyth, W. and Lavener, S. 1997.Grammar and Speaking: Advanced Skills Plus. Macmillan. |
Efekty uczenia się: |
Ma świadomość złożoności aktu komunikacji wraz z jej uwarunkowaniami kulturowymi (K_K01) Ma świadomość konieczności podejmowania działań samokształceniowych, samorozwojowych i uczenia się przez całe życie (Life-Long i Life-Wide Learning) (K_K04) Ma umiejętności językowe oraz porozumiewa się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych w języku podstawowym, właściwym dla studiowanego kierunku, na poziomie biegłości C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy (K_U01) Ma umiejętności językowe oraz porozumiewa się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych w języku dodatkowym, właściwym dla studiowanego kierunku, na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy (K_U02) Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę o systemie języka obcego podstawowego, właściwego dla studiowanego kierunku (angielski lub francuski lub niemiecki lub rosyjski lub hiszpański), jego przystawalności i odmienności systemowej (K_W01) Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę o systemie języka obcego dodatkowego, właściwego dla wybranej specjalizacji: nauczycielskiej lub translatorskiej (angielski lub francuski lub niemiecki lub rosyjski lub hiszpański), jego przystawalności i odmienności systemowej (K_W02) Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę dotyczącą systemów komunikacji językowo-kulturowej w ramach języka obcego podstawowego, właściwego dla studiowanego kierunku (angielski lub francuski lub niemiecki lub rosyjski lub hiszpański), jego przystawalności i odmienności systemu komunikacji językowo-kulturowej (K_W03) |
Praktyki zawodowe: |
nie są wymagane |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-01 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Klaudia Gajewska, Monika Janicka, Agnieszka Mierzwińska-Hajnos | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-04 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Beata Marczyńska-Fedorowicz, Agnieszka Mierzwińska-Hajnos | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.